Nye innkjøp

Hei hei!

I kveld har jeg vært på Gulskogen med kusinen min Eveline. Ble en spontan shoppingtur, siden jeg brått ble veldig rastløs. Planen var å kjøpe litt ny sminke og kosedress. Men endte selvfølgelig opp med noen flere ting, og ingen kosedress. Fant med et par nye tøfler som er helt utrolig gode å gå med! De sitter ganske godt på foten også, så man slipper at de skal falle av når man går. Husker jeg kjøpte et par som var sinnsykt fine på Accesorize, men det gikk ikke ann å gå rundt i huset med de. Holdt på å tryne ned trappen en gang også, haha! 

Ble også en fin liten sparebøsse (eller.. den var egentlig ganske stor!). Får se om jeg klarer å spare noe penger i den da! Kanskje jeg skal spare penger til sydentur i den? Tror jeg må spare ganske lenge da, hvis jeg bare skal putte oppi småpenger! Eller hva tror dere?

Tøfler fra Eurosko // Sparebøsse fra søstrene grene


Bukse og grå tskjorte – Cubus // Svart skull tee – Carlings


Øyeskygge og lip pen – H&M // Ear cuff – Glitter

15 kommentarer

Siste innlegg