15 Days challenge: Day 13

  Day 13: 5 ting du ønsker deg

 

 En toppleilighet i New York City.

 Å bli heeeelt frisk igjen. Har en del fysiske ettervirkninger av kyssesyken som fortsatt henger igjen. Men jeg blir bedre for hver dag som går!

♥ Å kunne jobbe som blogger de neste årene. Verdens mest fantastiske jobb!

 Reise jorda rundt og besøke; Thailand, England, Frankrike, Italia og selvfølgelig USA.

  Være med Røde Kors til Afrika og være hjelpearbeider. Tror det kunne blitt en vekker for meg, og en stor opplevelse! 

 

Siden jeg har alt det materialistiske jeg ønsker meg, så ble dette mer enn “ting jeg drømmer om” liste. Men kanskje morsommere det? Den siste tingen på listen er noe jeg virkelig hadde hatt lyst til å være med på, og som jeg tror enda flere burde vært med på. Å hjelpe andre er noe av det beste som finnes!

Nå har jeg fått skikkelig munch på rømmegrøt (av alle ting!). Så da skal jeg ned på butikken og kjøpe inn det til litt sen middag. Hehe! Blir rolig fredagskveld på meg i dag. Må lade opp batteriene siden jeg jobber på WOW på lørdag og søndag. Så det kan bli hektisk! Men veldig morsomt! 

 

18 kommentarer

Siste innlegg