15 Days challenge: Day 12

  Day 12: Et sted du vil besøke eller flytte til

Det første stedet jeg tenkte på når jeg leste dagens challenge var New York. Helt siden jeg var liten har jeg hatt så utrolig lyst til å dra til New York. Det er hele stemningen i New York som fascinerer meg. “Byen som aldri sover”. Folkene, bygningene, stedene, og selvfølgelig at det er en av verdens motehovedstader. En piknikk i central park, ta en helikoptertur for å se frihetsgudinnen, se en musikal på broadway, ta bilder på times square og besøke Chinatown er bare noen av tingene jeg har lyst til å oppleve! Og selvfølgelig shoppe på Madison Avenue!

Om jeg vil flytte dit er jeg veldig usikker på, siden jeg aldri har vært der. Men å besøke det, det kan du banne på at jeg har lyst til. Jeg har jo til og med familie som bor der, så hvorfor jeg enda ikke har dratt dit, kan man undres. Men jeg har bestemt meg for å spare opp en del penger, og besøke New York. Det er nå jeg er ung, det er nå jeg kan. Nå trenger jeg ikke å bekymre meg for barn, hus og bikkje, eller studier for den slags skyld. Nå har jeg faktisk muligheten, og da må jeg gripe den!

15 kommentarer

Siste innlegg