Endelig ny pc!

I flere måneder har jeg hatt lyst på en ny pc. Valget sto mellom Mac og Lenovo, og til slutt falt valget på Lenovo. Jeg bestilte pc’en på komplett.no for et par dager siden, og i dag kom den endelig i posten. Så langt skjønner jeg fint lite av det nye operativsystemet til windows 8. Men jeg har sett et par videoer på youtube som forklarer. Så læringen skal nok gå fort! Gud så deilig det er med en ny og mindre pc. Den forrige var så svær og tung, at jeg ikke fikk hatt den med meg noen steder. Ikke engang på fanget i senga.. Men denne er liten og lett, og passer helt perfekt til meg! 

Pc’en jeg har kjøpt heter forresten Lenovo U330 HD Touch. Så jeg har touchskjerm på pc’en. Litt usikker på hva jeg føler om det enda, og hvor mye jeg kommer til å bruke det. Men det låter bra i alle fall! Jeg kan sikkert skrive et innlegg om den når jeg har fått prøvd den ordentlig ut, hvis dere vil det?

PS: I dag er siste dagen dere kan melde dere på goodiebag konkurransen min, der premien er en stappfull skjønnhets goodiebag til verdi av 3000,- kr. Meld deg på HER.

21 kommentarer

Siste innlegg