15 Days challenge: Day 11

  day 11: Innholdet i vesken din

Vi jenter har alt mulig av forskjellige ting i veskene våre. Bare vi skal ut døren må vi ha med oss sysaker og alt av sminke. Dette er selvfølgelig en jentegreie, som veldig få menn forstår seg på. Spesielt hvis du ber en gutt om å finne en ting for deg i vesken din, da kan du banne på at han kommer til å lete ganske lenge. Og han vil bli veldig oppgitt over alt mulig forskjellig som vi bare “må” ha med oss. 

Jeg er absolutt blant de jentene som har med seg halve hjemmet i veska. Selv om jeg prøver å være litt kritisk til hva jeg putter oppi der. “Trenger jeg virkelig dette?” pleier jeg å tenke hver gang jeg pakker veska. Så da sparer jeg meg for mye ekstra vekt! Men det er noen ting som alltid må være med, og det er tingene på bildene under! 

Solbriller – Både på sommeren og vinteren er solbriller et must for meg. Jeg har ekstremt ømfintlige øyne, så jeg ser nesten ingenting hvis jeg har vært inne i et par timer, og plutselig skal gå ut i lyset, hehe! 

Visittkort – Dette har jeg alltid med når jeg skal til Oslo på presseeventer/visninger. Da blir man alltid kjent med nye mennesker i bransjen, og for å huske alle, og bli kjent med de i ettertid, er det viktig å bytte visittkort med hverandre. 

Kortmappe med nøkkelring – Denne er genial for meg! Jeg pleide alltid å glemme nøkkelen til huset hjemme, overalt. Men nå sitter den fast i kortmappen min, så da slipper jeg å måtte vente ute i 2 timer i kulden før noen kommer hjem (ja, det har faktisk skjedd!).

Hårbørste – Et must hvis man har extensions eller langt hår.

Headsett – Music on, world off. Er det ikke det de sier? 

Mobilen min – Samsung galaxy S4 Zoom.

Leppestift – #715 Choco cream, Maybelline New York (kan kjøpes HER). Uansett hvor jeg går har jeg alltid med meg leppestiften. Uten den føler jeg meg helt naken, haha! 

Kabukibørste fra Isadora og bareMinerals foundationpudder – Viktig å ha med i vesken, så man kan fikse på sminken i løpet av dagen! 

iPad – Denne har jeg alltid med meg når jeg skal ta mye tog eller buss. Og hvis jeg skal på møter der jeg må notere ting. Jeg pleier alltid å skrive litt på innlegg, gjøre research og andre småting når jeg har den med. Men den kommer nok til å bli byttet bort når jeg skal på lengre turer, med den nye pc’en min som jeg får snart!

Vann – Er det èn ting jeg aldri kan gå en dag uten, så er det vann. Hvis jeg går noen timer uten, blir jeg slapp og gretten. Så for meg er det viktig å alltid ha med en vannflaske. Imsdal har også noen søte barneflasker jeg pleier å kjøpe for å ha i vesken, så de slipper å ta så mye plass. De er helt geniale! 

♥ Antibac – VIKTIG! Jeg takler ikke å gå rundt med masse bakterier på hendene. Så derfor er antibacen en god venn på farten!

♥ Håndkrem – Denne er helt perfekt å ha med i vesken, siden den er i reisestørrelse. I tillegg er den kjempegod, og lukter herlig violet.

♥ Personlig almanakk – Jeg har brukt disse almanakkene i godt over 2 år nå, og jeg er helt “in love”. Disse kan man velge forside, bakside, innhold, startdato, osv selv. Så man blir alltid 100% fornøyd med de. Jeg bruker de til å skrive opp treninger, jobb, møter, ting jeg skal gjøre og har gjort, osv. Alt mulig! 

 ♥ Kameraet mitt – Dette fikk ikke være med på bildene siden det var det jeg brukte til å ta bildene. Men kameraet mitt er alltid med på tur!

Dette var mine must i vesken. Du har kanskje noen must selv? Fortell meg gjerne om de i kommentarfeltet! 

19 kommentarer
    1. Jeg er egentlig veldig dårlig til å ha med meg veske, men har blitt flinkere på å bruke det, men det varierer veldig hva jeg har med oppi! Jeg prøver iallefall alltid å ha med meg kamera og ting jeg vet kommer til å bli brukt hvis jeg skal noe spesielt – men jeg har også akkurat bestilt meg personlig almanakk, så den skal bo i veska. haha

    2. Har alltid trodd jeg var den eneste som hade antibac med meg overalt. Nå ble jeg veldig lettet…

    3. For det meste har jeg det samme som deg 🙂 Men jeg har i tillegg alltid en carmex-lipsyl og en penn til å kunne skrive i den personlige almanakken.

    4. Hei! Hvor kjøper du den håndkremen :)? Jeg kjøpte den på en sånn butikk i polen der de bare solgte det merket, men vet ikke om noen plass i norge..

    5. Du kan ikke ha særlig stor veske hvis det er alt du har med deg – thihi 😉
      Neida, jeg liker å ha sånn mellomstor veske, men nå når jeg er gravid så drasser jeg med meg papirene mine overalt. Og jeg MÅ ha de i en oversiktlig stiv mappe så de holder seg fine og ikke krøller seg – så nå bruker jeg en diger veske fra H&M. Den rommer alt jeg trenger og mer til 😉 Men et must som du ikke har tatt med for meg er tyggegummi og leppepomaden min! Viktig 🙂

    6. Ka slags kamera har du ? Skal kjøpe meg nytt, men vet ikke hvilket e burde kjøpe <3
      Elsker bloggen din, du er forbildet mitt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg