That perfect light

Hei hei!

Gjett hva jeg gjorde i går! Jeg bestilte meg endelig en ny pc! Den jeg har nå begynner virkelig å bli sliten.. Batteriet er dødt, så laderen må være i hele tiden (er nesten som å ha en stasjonær pc, haha!). I tillegg så virker ikke musetastene, så jeg må alltid bruke pc mus ved siden av. Og som ikke det var nok så suser viften som en rakettmotor, og skjermen henger på en halv snurr. Så nå var det virkelig på tide å kjøpe en ny pc.

Og ja, dere leser rett. Jeg kjøpte en PC og ikke en MAC *(uæææh, en blogger som ikke har mac. Hva skjer med verden?). Jeg føler at det er så mye som ikke fungerer på mac, i tillegg til at man må punge ut 10’000 kr for en middelmådig maskin. Så derfor kjøpte jeg meg heller en pc som jeg vet at jeg kommer til å elske. Kommer ikke til å røpe hvilken jeg har kjøpt, før jeg får den i posten. Gjett om jeg gleder meg til den er her a! Jeg er sikkert tidenes pc nerd, så dette blir morro! 

Tok forresten litt bilder ute i stad. Ble ikke lyset fint? Jeg syns det er så vakkert når det er solnedgang og kaldt i luften. *fotolykke*

42 kommentarer

Siste innlegg