15 Days challenge: Day 9

  Day 9: Din verste uvane

Min største uvane er nok at jeg er sinnsykt tiltaksløs. Hvis ikke jeg har noe som pusher meg igang til å gjøre det, blir det ikke gjort. For eksempel hvis jeg bestemmer meg for å trene tre ganger i uken, så gjør jeg det kanskje i 1-2 uker. Og etter det er det helt no go. Det samme er det hvis jeg bestemmer meg for å holde rommet mitt helt ryddig. Da gidder jeg aldri å rydde det før jeg faktisk må, hvis jeg skal få besøk eller lignende. 

Sånn er det med bloggen også. Hvis jeg har ekstra god tid en dag, og kan få unnagjort massevis med jobb. Så kan jeg love dere at nesten ingenting blir gjort.. Haha, ere mulig? Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så sinnsykt tiltaksløs. Selv om jeg tror det kanskje er fordi jeg har så lite struktur i hverdagen min. Kanskje noen av dere som har noen gode tips på lager mot akkurat dette?

– Hva er deres største uvane?

12 kommentarer
    1. Er nett lik deg! Kan du legge ut rådene på bloggen som du får? trenger hjelp med de samme tingene:)

    2. Gjelder meg litt også, veldig dårlig på å dra meg på trening f. eks. om jeg ikke har noen som drar meg med :p Ellers er jeg ganske rotete av meg, men hovedsaklig på rommet mitt :p

    3. Jeg er sånn selv. Men kjenner meg selv godt, og vet at jeg gjør det meste best under press, så da er det bare sånn det blir 🙂

    4. d ligger psykisk, men tiltaksløs henger litt sammen med å bli deppa,, så man burdte gjøre tingene man skal kun på tross for å ha noe å gjøre og bruke hodet til noe,,,

    5. Min største uvane e at eg tænke alt førr masse, eg overanalysere alt og får alt tell å verk negativt i haue mitt.. huska når eg jikk på barneskola så hadde eg så masse angst førr att eg sku ta me meg pizza på skola, eg så førr meg at eg sku tryne me brættan og alt muli så det endte me at eg dreit i å ta det me meg, bærre før ratt eg va så redd førr å bli flirt av vess eg jikk på hau me di eller nåenting.

    6. Hei. Har en teori på det. Du har det for godt slik du har det nå. Komt deg inn i den berømte “komfortsonen”. Den sier at dersom du gjør akkurat det du gjør nå, så har du det helt greit.” Du har for få og for små drømmer. Du må legge lista høyere. Hva om du kunne leve drømmelivet? Hva er drømmelivet? Hva er det du virkelig ønsker deg? Hva ville gjort deg overlykkelig? “Ikke vær realistisk – vær intelligent.” – sa engang Tony Robbins.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg