15 Days challenge: Day 8

  Day 8: Et 3 år gammelt bilde av deg 

Dagens challenge var ganske lett siden jeg er blogger, og har blogget i snart 4 år. Så da var det bare å bla seg bakover i arkivet og finne masse gamle bilder av seg selv. Dessverre hadde jeg null peiling på fotografi den gangen, så alle bildene hadde helt ræva kvalitet. Men dere kan jo se et par modellbilder av meg som ble tatt for tre år siden. På den tiden var jeg veldig ofte på photoshooter, og da var jeg veldig glad i det. 

Syns faktisk ikke at jeg har forandret meg så altfor mye på disse tre årene. Det eneste jeg har forandret er vel litt sminken (gud så dårlig jeg var til å tegne øyenbryn). Syns dere jeg har forandret meg noe spesielt kanskje?

 

PS: Siste sjanse til å melde seg på konkurransen der dere kan vinne 900,- kr gavekort fra sheinside HER i dag. Trekker vinneren i kveld! 

29 kommentarer

Siste innlegg