15 Days Challenge: Day 3

♥ Day 3: Et bilde av deg selv tatt i dag

Hei hei!

Dagen i dag blir veldig hektisk, men utrolig morsom. I dag er det nemlig nattåpent på Gulskogen kjøpesenter, og jeg skal jobbe på WOW fra 19-00(24). Har aldri jobbet på nattåpent før, så tror det kan bli ganske stressende. Men regner med at det blir veldig gøy! Det er hele 30 % salg på hele butikken, så tror det kommer til å gå unna veldig mye klær! Jeg er i alle fall helt klar for jobb nå! 

Før jeg drar på jobb kommer Roger hit en tur. Han kommer endelig hjem fra offshore i dag. Så jeg gleder meg som et lite barn på julaften, til å se han igjen! Det er en hel uke siden han dro offshore, så dere kan tenke dere hvor mye jeg har savnet han! Det er nesten litt rart hvor mye man kan savne en person, bare på så kort tid, for en uke er egentlig ikke så lenge hvis man tenker over det. Han reiser igjen på søndag, og da skal han være borte i tre uker, så det blir nok mye værre! 

Men men, nok om det. Nå må jeg opp og rydde hele kjøkkenet. Etter det skal jeg gjøre ferdig et innlegg jeg begynte på 02:30 i natt.. Haha, er av en eller annen merkelig grunn er jeg veldig oppfinnsom på nettene. Skrivesperren blir totalt borte, og alle ideer kommer løpende inn i hodet mitt! Merkelig eller hva? Man skulle trodd at jeg var så trøtt på natten at jeg ikke klarte annet enn å maks se på tv, men neida sånn er det ikke!

 

24 kommentarer

Siste innlegg