15 Days Challenge: Day 1

♥ Dagens challenge: Mobilen min

Hehe, nei dette er ikke et kamera! Dette er faktisk mobilen min! Jeg har en Samsung galaxy S4 Zoom (puh, langt navn!). Den har jeg bare hatt i noen uker, men jeg er allerede forelsket i den! Den er akkurat lik i programvaren som S4, og har lik skjermstørrelse som S4 mini. Men den har en ordentlig linse bakpå, så man kan ta bilder med god kvalitet. Den har 16 megapixler så det blir store og fine bilder! Jeg har selv brukt den til å ta bilder til bloggen, og det blir faktisk ganske bra! Mye bedre enn hva iPhone noensinne ville klart..

Det er en del av dere som har lurt veldig på om jeg får plass til den i lomma, og om jeg tar den med på fest, osv. Svaret er nei til begge egentlig! Hvem jentebukser er det som får plass til en vanlig telefon nå tildags uansett? Og når jeg skal på fest/byen bruker jeg min gamle iPhone 4, siden den allerede er knust. Jeg har også fått noen spørsmål om hvor man kan kjøpe den, og jeg så på Elkjøp at de hadde den der. De har den sikkert mange andre steder også, så det er bare å titte litt rundt 🙂

30 kommentarer

Siste innlegg