Rocked up

I dag er jeg i det rocka hjørnet, så da ble dagens antrekk veldig preget av det. Jeg har alltid syntes at man skal la klærne sine reflektere hvordan man føler seg de enkelte dagene. Så hvis jeg føler meg skikkelig jentete slenger jeg på meg masse rosa. Mens i dag følte jeg meg skikkelig rocka, så da ble det det! Har sittet å hørt på Soulfly, Nomy, og Avenged Sevenfold i hele dag. 

Senere i kveld skal jeg på trening. Jeg har begynt på et nytt treningsprogram for å bygge mer muskler. Skal selvfølgelig ikke bli sånn svær vektløfterjente.. Men vil bare bli litt sterkere, siden jeg føler meg så sinnsykt svak om dagen. Jeg begynte på programmet på mandag, og det virker veldig bra. Skal skrive mer om det når jeg har prøvd det ut en stund, og lært mer om det. Så langt har kjæresten min Roger hjulpet meg med å sette det opp, osv. Og han har litt mer peiling på trening enn meg, kan man trygt si! Så vil ikke skrive så mye mer om programmet enda! 

Forresten: Hvor sykt er det ikke at det er blomster ute enda? Når det er midt i november og jeg ser sånt, blir jeg bare lykkelig!

Jakke – sheinside.com // Bukse – Gina Tricot // Topp – Madlady.se // Sko – Bubbleroom.no // Smykker – ukjent 

 

35 kommentarer

Siste innlegg