Nye Jeffrey Campbell sko +++

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en shopping-trening-posten runde. Var først en tur på Buskerud Storsenter og shoppet litt. Planen var å kjøpe nye uggs, med svarte sequins. Men da jeg prøvde de var de altfor store, i tillegg så ser sånne sko altfor dassete ut. Og det er absolutt ikke noe fint hverken på bilder eller i virkeligheten! Så istedet prøvde jeg noen lave (eller.. 7 cm. Men lave for meg) sko. Men de falt virkelig ikke helt i smak! Enten så må skoene være helt flate som Converse. Eller normalt høye aka skyhøye som andre kaller de..

Så jeg endte opp med et nytt Jeffrey Campbell skopar. Disse er så fine! Og behagelige å gå på. Så dette ble vinterskoene mine! Hehe.. Det er mange av dere som har spurt meg om hvordan Jeffrey Campbell skoene er å gå på, og de er helt fantastiske. Siden de er ganske høye forran, og har tykk hæl bak er de stødige og behagelige. Love them ♥

Lita cap shoes ♥ Kan kjøpes på bubbleroom.no (direktelink).

Kjøpte også en ny topp på Bik Bok. Dessverre er ikke lyset på rommet på min side i dag, så får ikke vist dere hvordan den ser ut på enda. Men den er utrolig fin på! Har to stk i samme modell bare i hvit og blomstrete fra før av, og de er perfekt til fest! 

Litt småting som er kjekke å ha: Neglelakkfjerner, varmebeskyttende til håret og skopusser (er det riktig ord? haha). Sistnevnte er en utrolig undervurdert ting! Når man har skinnsko er det utrolig viktig å pusse skoene for at de skal holde seg fine. Selv om mine sko kan se slitte ut, så ser de ut som helt nye når de blir pusset. Så det er absolutt en ting man må huske å gjøre! 

33 kommentarer

Siste innlegg