Julegavetips: Vennine, mor eller søster

Nå som julehandlingen snart starter for fullt, er det greit å ha noen tips til julegaver i bakhodet. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt helt blank når jeg har skullet kjøpe julegaver til venniner, moren min og søsteren min. Man vil jo gi de beste julegavene til sine nærmeste, men når all julerushen nærmer seg er det ikke lett å finne de fineste tingene. Så derfor har jeg laget et litt lengre innlegg med masse tips til dere! Her er det noen for de aller fleste interesser og aldersgrupper! 

♥ Fotoramme – Gjør gaven personlig ved å ramme inn et fint bilde av deg og venninen/moren eller søsteren din. Rammen på bildet over kan fåes tak i her. 

♥ Tøfler – Disse tøflene er både søte og fine. I tillegg kan man legge de i mikroovnen i 90 sekunder, så blir de gode og varme. Den perfekte julegave til den som er mye på hytten, eller bare liker å kose seg med tøfler hjemme! Tøflene kan fåes tak i her. 

♥ Rettetang – GHD har utrolig bra rettetenger, og jeg er selv en stor fan av rettetengene dems. Kanskje en litt dyrere gave, men veldig snilt å gi til en søster. Eller kanskje et tips til dere mødre som lurer på hva dere skal gi døtrene deres til jul! Rettetangen kan kjøpes her. 

 ♥ Muffinsbrett – Dette må vel være den perfekt julegaven til den bakeglade! Med dette muffinsbrettet kan man lage muffins med bær, marshmallow, sjokolade eller karamell i midten. Brettet kan man få tak i her

♥ Anonnement på blad: Er det en ting de fleste jenter og mødre blir glade for, så er det abonnement på blader. Det er som regel en liten luksus i hverdagen, de fleste glemmer bort eller ikke tar seg råd til. Dette er heller ikke en dyr gave. De fleste abonnement koster bare 199,- kr for 6 måneder, man kan gi det bort som gave. Det finnes utallige blader å gi bort abonnement på, men mine favoritter er: Stella, Costume og Det Nye.

♥ Neglelakk – Det finnes tusenvis av neglelakker å velge mellom, og det er noe som nesten alle jenter elsker! Et neglelakksett fra Ciatè er den perfekt gaven til en vennine eller søster. Det kan fåes tak i her

♥ Bodylotion – Nå som det er vinter er det ekstra viktig at vi smører inn huden med masse bodylotion, og da er det jo genialt å gi bort en bodylotion eller to til en vennine, mor eller søster. Bodylotion fra Victoria Secret er absolutt favoritter blant unge jenter. “Secret craving, Victoria Secret” kan kjøpes her, og “Strawberry and champagne, Victoria Secret” kan kjøpes her

♥ Parfyme – Jeg er helt avhengig av parfyme, og har sikkert 25 stk hjemme. Selv om min absolutt favoritt er One Million fra Paco Rabanne! Men hvis man vil gi bort parfyme til en lillesøster eller til en vennine kan Justin Bieber “someday” parfymen falle i god smak. Den er å få tak i her

♥ Hårprodukter – Er det èn ting alle jenter og kvinner elsker, så er det gode hårprodukter! Gå til frisøren og forklar hvordan håret til personen du skal kjøpe til er, og kjøp en god hårkur eller shampo/balsam. Gavesett fra Biosilk passer til alle hårtyper, og kan kjøpes her

♥ Ansiktskremer – Jeg har selv brukt disse produktene fra Ole Henriksen, og jeg elsker de! De fleste unge jenter er altfor dårlige til å ta vare på huden sin, så hvis man vil være en veldig god vennine/søster så kan man gi et veldig godt gavesett, som kan kjøpes her


Til den sporty jenta! Hot treningstøy er in som aldri før, og er en god motivasjon til å starte å trene! 

♥ Abonnement på sportsblad – Det Nye, Shape up inneholder mange gode tips, oppskrifter og skriv om trening. Et godt tips til jenter som liker å trene, eller som mangler treningsmotivasjon. Bladet kan man gi bort som abonnement her

♥ Treningsflaske – En sporty og rosa treningsflaske er alltid stas å få i julegave eller i pakkekalenderen! Flasken kan kjøpes her

♥ Treningsklær – Hvem sa at bløte pakker ikke er gøy? Selv elsker jeg bløte pakker, og spesielt treningsklær! Alle klærne er fra X-life.no og skoene er fra ellos.no  


Til moren ♥ 

♥ Spasett – Gi moren din en liten unnskyldning til å ta et lite avbrekk fra hverdagen, og kose seg med et spasett på badet. I dette settet får du en herlig body scrub og body butter. Det kan kjøpes her

♥ Bodylotion – Jeg nevnte dette tipset lenger opp, og jeg nevner det igjen! Bodylotion er fantastisk! Rett og slett. Denne bodylotionen har jeg brukt mye selv, og den er helt perfekt. Den gjør om tørr vinterhud, til fuktet og silkebløt hud. Bodylotionen kan kjøpes her.

♥ Digital kjøkkenvekt og litermål – Denne er helt genial! Gi den til moren din, og hun slipper å dra frem både litersmål og kjøkkenvekt hver gang hun skal bake eller lage middag. Her får hun 2 i 1! Den er å få tak i her.

♥ Abonnement på dameblad – Gi moren din et abonnement på Tara, Allers, KK, eller Bo Bedre. 

♥ Ansiktspleie – Denne serien ansiktpleie fra Ole Henriksen er spesielt tilpasset eldre hud, og inneholder mye anti aging. En perfekt gave til mødre! Kan fåes tak i her.

 

22 kommentarer

Siste innlegg