Dagens antrekk

Må først og fremst bare si tusen takk for at så mange av dere hjalp meg i går, med å rapportere den falske profilen. Det betyr mye for meg ♥ Det ser ut som profilen har blitt slettet, så det er veldig bra! Skjønner ikke hvorfor folk har så utrolig lite liv at de må lage falske profiler på nettet. Herregud, det eneste jeg har å si til det er: Get yourself a fucking life. Rett og slett. 

Nå skal jeg straks dra på jobb. Må innom et par ærender først, også spise litt mat. Så må dra litt tidlig! Hater når jeg får dårlig tid. PS: Dere må forresten kjøpe Aftenposten med a-magasinet i dag. Nora er med i en sak om studenter og alkohol. Har ikke rukket å kjøpe det enda, men gleder meg til å lese det etterpå når jeg skal innom butikken! 

// Bluse – Cubus // Topp – H&M // Bukse – Junkyard.no // Kjede – Ukjent // Sko – Jeffrey Campbell //

27 kommentarer

Siste innlegg