Julefølelse

Hei dere! Når jeg våknet i morres og skulle kjøre hjem fra Roger, fikk jeg litt av et sjokk. Det hadde kommet masse snø! Vanligvis hadde jeg sikkert begynt å hylgrine (er ikke så veldig fan av vinteren..), men i dag var det bare kos! Det blir så fint og lyst ute når det er snø. Får bare håpe at kulden ikke kommer også da! Maks -5 grader er innafor! Men når det blir kaldere enn det holder jeg meg heller inne under dyna, med en varm kopp kakao. 

Men det er jo nettopp litt av kosen med vinteren. Å være inne med familie og venner, se en koselig film, feire jul og nyttår, julehandlingen og pyntingen, og mye mer koselig! Nå er jo ikke jeg noe friluftsmenneske av meg, så jeg regner med at snowboardet og skiene blir liggende på hyllen i år også. Men innekosen gleder jeg med masse til! Selv om vi bare er litt uti november, har jeg skikkelig julefølelse allerede. Syns det er så koselig når butikkene får inn julekalendere, julegodteri og masse julepynt. Gleder meg skikkelig til jul allerede! Det er det kanskje flere som gjør?


35 kommentarer

Siste innlegg