Fake profil – Igjen..

Det er ikke ofte jeg gidder å bry med når folk lager fake profil av meg. Det er sykt å si, men jeg begynner faktisk å bli vant til det.. Vanligvis pleier jeg bare å rapportere personen, og da fikser facebook/instagram/blogg.no/blogg.se/møteplassen, osv det for meg. Denne gangen fikk jeg melding fra en ukjent person, som sa at hun holder på å legge til halve Malmø på profilen sin. Men siden hun jenta (eller gutten) har blokkert meg på face så får jeg ikke rapportert henne selv. Jeg måtte til og med logge inn på en venns facebook for å se profilen. Så jeg trenger deres hjelp! Kan dere vær så snill å rapportere profilen for meg? Bare på profilbildet hennes har hun fått over 170 likes, så det sier litt om hvor mange hun adder på profilen sin. 

42 kommentarer

Siste innlegg