Mine høst- og vinterjakker

Hey folkens! I dag har jeg vært på jobb på WOW Gulskogen fra 10:00-14:00. Så derfor ble det litt sen oppdatering. Men bedre sent enn aldri, right? Så gøy å se at så mange av dere har meldt dere på Zalando konkurransen! I det siste så har jeg fått en del høst- og vinterjakker. Og derfor ville jeg vise alle i et innlegg, med litt info om de. Er veldig fornøyd med alle jakkene, så hvis dere lurer på hvilke høst- og vinterjakker dere burde kjøpe, kan dere få noen tips her! 


– Whistle blower jacket
Denne sequin og armyfargede jakken er min største favoritt. Den er så fiiin! Hadde kjempe lenge lyst på en slik før jeg endelig fant den hos en australsk merke. Måtte til og med sende de mail for å få kjøpt jakken. Men til tross for sin skjønnhet er den dessverre ikke så varm.. Så den har blitt brukt mest på varme dager og kjøpesentre, men gleder meg til å bruke den igjen på våren! Jakken er fra madisonsquareclothing.com


– Black contrast leather quilted sleeve zipper coar
Denne jakken fikk jeg i posten på lørdag, så den har jeg ikke rukket å bruke så mye enda. Men har prøvd den ut litt og den er utrolig god og varm, i tillegg er den litt lang så den varmer ekstra over stumpen! Hehe. Jakken er fra sheinside.com, får ikke linket til den siden det er noe galt med linkingen dit om dagen. Men hvis du søker på navnet til den så finner du den! 

 


Quilt detail winner leather jacket 
– Dette er absolutt favorittjakken min i år. Jeg fikk den fra choies.com for noen uker siden, og siden det har jeg blitt helt forelsket i den. Den passer til de fleste antrekk, i tillegg er den utrolig varm og god. Den har også fuskepels på kragen som varmer skikkelig godt! 


Jakke fra H&M
Denne kjøpte jeg på H&M i fjor. Den er utrolig søt og classy, og med fuskepelsen blir den ganske varm i tillegg. 


Bergans – Rjukan down lady jacket
– Dette er selve vinterjakken min. Kjøpte den fra Bergans i februar, så har ikke rukket å prøve den så mye enda. Men fikk prøvd den ganske godt ut på Geilo i vinter, og den er virkelig god og varm. Syns det er veldig fint at den ikke er så altfor lang, siden jeg er ganske liten. Så slipper jeg å drukne i den! Hehe. Jakken kan kjøpes på Bergans HER


Scenic biker jacket, ONLY
– Denne kjøpte jeg i fjor høst på Only. Ble helt forelsket i den fra første øyeblikk, den er så utrolig kul! I år har jeg ikke rukket å bruke den så mye enda, siden jeg har fått så mange nye jakker. Men kommer nok til å begynne å bruke den litt igjen snart! 

 

30 kommentarer

Siste innlegg