Endelig 50mm!

Jeg har lenge hatt sinnsykt cravings på en 50mm 1,4 linse til kameraet mitt. Har sett andre bloggere bruke den, og få utrolig fine bilder! Så på tirsdag bestilte jeg meg endelig linsen. Den er ganske dyr 2400,- kr ca. Men jeg tror den virkelig kommer til å bli verdt pengene! Må skryte litt av netonnet.no som jeg kjøpte den hos (det er samme sted som jeg kjøpte kameraet mitt), fordi de hadde utrolig rask leveringstid.

Jeg bestilte kameraet på tirsdagskvelden, og midt på dagen på fredag var det ankommet postkontoret. Ikke nok med det, men jeg hadde valgt leveringstiden som er gratis, som skal ta 6-10 dager. Så stor stjerne i margen for kort leveringstid! Nå kjenner jeg at jeg klør i fingrene etter å prøve det ut! Gleder meg som et lite barn på julaften! Hehe. 

Et lite tips: Når man skal kjøpe ny linse eller kamera. Husk å kjøpe med UV-filter. Det er et filter som sitter utenpå linsen, som et beskyttelseslag. Da slipper man å få riper i linsen! Det koster som regel bare 100,- kr, så det er virkelig verdt pengene. Mye billigere enn å måtte kjøpe ny linse!

 

Fikk prøvd det ut veldig kjapt i stad, og jeg er allerede helt forelsket!


24 kommentarer

Siste innlegg