Dagens antrekk

Dette innlegget skulle egentlig vært publisert 11:30. Men på grunn av at de kjære folkene som bygger i veien utenfor huset vårt, som kuttet internettet våres i dag, så blir det publisert via mobilnett nå. Wiiii.

God morgen sweeties! Dette er vel den tidligste oppdateringen jeg har gitt dere på lenge? Bråvåknet klokken 08:00 i dag, og siden har jeg vært lys våken. Lå riktignok i sengen frem til klokken var nærmere halv ti. Men fortsatt en forbedring til meg å være! Nå skal jeg straks dra til Kongsberg en tur. Skal innom sykehuset, også skal jeg og mamma gå innom kjøpesenteret en tur etterpå. Så kanskje det blir litt shopping på meg i dag! Sier aldri nei til det i alle fall! 

dwa
img3124edit
img3139edit
picmonkey collagewqsd
img3147
img3146edit
19 kommentarer

Siste innlegg