Ny telefon med kameralinse!

I dag har jeg vært på et utrolig spennende pressemøte med Samsung. De har nettopp lansert en ny telefon, som passer perfekt til oss kameraglade mennesker. Nemlig en telefon med kompaktkameralinse! Mobilen har det beste fra kompaktkameraer og det beste fra telefonverdenen. Mobilen er i Galaxy S4 familien, som er toppmodellen til Samsung. Selve mobilen heter “Samsung galaxy S4 zoom”, og skjermen har samme strl som S4 mini.

Jeg har lenge hatt S3 og er utrolig fornøyd med den, men jeg har syns at skjermen er litt for stor. Så jeg ble utrolig glad når jeg så at denne var mindre, og den sitter perfekt i handen min! Gleder meg til å prøve ut kameraet og mobilen fremover, og kommer selvfølgelig til å oppdatere dere!

 

Fine June var også med på pressemøtet! Alltid gøy å være med noen man kjenner godt når man er på slike ting! 

Underveis i møtet fikk vi servert utrolig god tapas fra Delicatessen. Har ikke smakt så god tapas før, så det stedet er absolutt å anbefale!

16 kommentarer

Siste innlegg