Tante Stina aka Barnevakt!

Treningen i dag gikk utrolig bra! Er så glad for at smerten i bena endelig har gått over. Tar det selvfølgelig litt rolig i starten, men skal absolutt begynne å trene en del igjen. Har virkelig savnet løpingen. Er det èn ting som klarner tankene mine så er det virkelig løping. Det er så deilig! Trodde ikke jeg kom til å få samme følelse når jeg løp på studio, men heldigvis fikk jeg det! *happy-happy*

I kveld sitter jeg barnevakt for tanteungen min Emmeline, siden moren hennes Madeleine (link til bloggen hennes) og kjæresten hennes skulle på kino. Så da måtte tante Stina stille opp! For tre år siden hadde jeg virkelig aldri hatt lyst til å sitte barnevakt. Men så lenge jeg slipper grining og skifting av bleier, så går det veldig fint! Nå har jeg nettopp lest natta eventyr på nynorsk for henne, haha, jeg skjønte virkelig ikke hva jeg leste. Men hun ble trøtt og glad, så da fungerte det som det skulle! 

16 kommentarer

Siste innlegg