Treningsplan uke: 43

God mandag! 

Denne uken er jeg veldig målrettet på å faktisk klare og holde treningsplanen min. Jeg sluntrer som regel alltid unna, og det er absolutt ikke bra. Så denne uken har jeg satt opp tre gode økter som jeg skal klare å gjennomføre. Har ikke lyst til å sette opp flere enn tre, for da kan det lett bli for mye, og da ender man bare opp med å droppe hele planen. Nå som det ikke går ann å trene ute lenger (buhu!!) så må jeg inn på Fitness One igjen. Er glad i studioer, men utendørs er absolutt favoritten! 

Skal prøve meg på litt løping i dag. Har jo hatt en liten pause fra treningen, siden jeg har hatt vondt i bena mine. Men på sist trening virket det som de var bra igjen, så da er det good to go! Nå venter jeg bare på at mamma skal komme hjem fra jobb, så jeg kan ta bilen ned til Fitness One og få startet treningen! 

Sånn ser ukens treningsplan ut:

18 kommentarer

Siste innlegg