Heldigvis gikk alt bra!

Jeg er så glad nå! Treningen i dag gikk så utrolig bra, jeg fikk ikke vondt i bena i det hele tatt. Selvfølgelig tok jeg det veeeeldig rolig, og tok meg god tid til å tøye ut. Men tror at grunnen til at jeg har hatt vondt i bena kanskje kommer av at jeg nesten aldri tøyer ut etter at jeg har løpt. 

Etter treningen dro jeg på butikken med mamma og handlet inn til tacokveld. Her i huset er det fast tacokveld annenhver fredag. Da er vi mamma og pappa, Madeleine og kjæresten hennes, og Emmeline (ungen til Madeleine), bestemor Molle og meg. Det blir aldri et sekund stillhet rundt tacobordet, love it! Senere i kveld skal jeg faktisk ta det rolig. Har et helt drøss av mailer jeg må svare på, så det kommer nok til å ta opp mesteparten av kvelden! 

Skjorte – Bik Bok

Tee – Madlady.se – HER

Sko – Nelly.com – HER

Ring – Glitter

Bukse – Madlady.se – HER

20 kommentarer
    1. Så bra at det gikk greit med fotene dine! Jeg plagdes med leggene mine för men tror det var skoen som var problemet for når jeg kjöpte meg joggesko å brukte det istede for töysko i gymmen gikk det myee bedre 😛 Hehe, kos deg med familien din ^^

    2. Hei stina! Jeg er stoooor fan! Du er så heldig som har tacokveld annen vær fredag
      Ellllllaskkkeeeer din blogg klem Mia✌✌✌✌❤❤❤

    3. Jeg fikk vondt i beina (belastningsskader?) av å jogge på asfalt.
      Så koselig med tacokveld, veldig flott at dere har en sånn “avtale”

    4. Fint antrekk! Jeg klarte å ødelegge leddbåndene mine i den høyre foten min, så må trene den opp igjen før jeg kan begynne å jogge for fullt igjen

    5. Du är så vacker att hela din kropp borde fridlysas, eller åtminstone skyddas genom lagstiftning 🙂

    6. Hejsan, vilken fin blogg du har!
      Jag hoppas det är okej att jag skriver detta här men jag undrar ifall du är intresserad av ett modeforum där man kan diskutera allt mellan himmel och jord som rör mode? Tanken är att hjälpa bloggare och andra med hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar. Eftersom vi har en hel del besökare så får man automatiskt fler läsare till sin sida om man gör bra inlägg, dessutom är man delaktig i en rolig gemenskap med likasinnade. Vi erbjuder också rabattkoder från välkända e-handlare, event, stylingtips och mycket mer. Om du bara vill läsa inlägg och inte bli medlem så är det helt ok men du får gärna visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta. Ha en fin dag! / Tack och kram från ModeMikael

    7. Det er så kjedelig å få vondt når man trener, jeg har noe i leggene som ligner på en start på senebetennelse så jeg må også roe ned både løping og hardtrening på leggene, noe jeg er så glad i! Pass på så du ikke får en senebetennelse for da går det nesten aldri over 😮
      God helg til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg