Dagens antrekk – Glitter and gold

God mandag skjønninger!

I dag fikk jeg en pakke på døren med litt forskjellige klær fra madisonsquareclothing.com. Blant annet jakken og genseren jeg har på bildene under. Forelsket meg i jakken fra første sekund! Har lett etter noe lignende altfor lenge, så ble så utrolig glad når jeg fant det på nettet. Så er ganske sikker på at den kommer til å bli brukt mye fremover. Fikk også noen klær til, men de viser jeg dere senere! 

Nå skal jeg snart på Gulskogen senteret, siden jeg har et par ærender der! Senere i kveld skal jeg til R. Han kommer hjem fra Offshore i dag, endelig! 

Jakke og genser – Madisonsquareclothing.com

Bukse – Junkyard.com

Sko – Jeffrey Campbell, Nelly.com

Klokke – Danielwellington.com

Veske – Lycke, kjøpt hos Bagorama

 

24 kommentarer

Siste innlegg