Ukens spørsmål #28

Får man brune øyne av å bruke melanotan? Eller er det linser?
– Hahha, er du seriøs nå? Det er nok linser 😉 Brukte brune linser da jeg gikk i 10. klasser og 1 vgs.

 

 Var du ikke redd når du tok melanotan? Eller hadde du ikke hørt om noen som helst bivirkninger når du først startet?
– Jeg hadde ikke hørt om så mye bivirkninger da jeg startet på det. Jeg kjente jo en del folk som brukte det til vanlig, og som ikke fikk bivirkninger av det. Det var først etter at jeg hadde sluttet på det at jeg leste om alle bivirkningene. Så anbefaler absolutt ingen å begynne på det!

 

Hvilke programmer bruker du til å redigere bildene dine i?
– Jeg bruker som regel kun picmonkey.com. Men det hender at jeg bruker pixlr.com hvis jeg skal legge på filtre. Jeg har jo betalingskonto på picmonkey, så da prøver jeg å bruke det mest. I tillegg så har man jo alt man trenger der, og det er superlett og kjapt å bruke det!

 

 Hvor er buksen fra?
– Den er fra barneavdelingen på Cubus. Har også matchende genser til den! Elsker den kosedressen så utrolig mye, siden den er så god, og har så fin farge!

 

 

Lenge siden du kjøpte buksa? Har de den fortsatt i butikkene?
– Kjøpte den på Bik Bok for en måneds tid siden ca. Så de har den nok i butikkene enda. Men den var ganske billig (200 kr) så kan hende den er utsolgt!

 

Pleier du å kjøre med høye hæler?
– Nei det skjer veldig sjeldent! Jeg pleier som regel å ha med meg et ekstra par sko som jeg kjører i. Er ikke heeeelt trygt å kjøre med 13-15 cm høye hæler!

 

 Kunne ikke unngå å se at du har rosa app’er. Hvordan får du det til? 
– Jeg har skrevet et innlegg om det på bloggen min HER

 

 

Hvilken krølltang bruker du?
– Jeg bruker Herstyler 3P. Den har tre forskjellige størrelser, så man kan velge om man vil ha bølger eller tette krøller. Jeg pleier å bruke den alle største hvis jeg vil krølle håret fort, men da blir da bare bølgete. Men hvis jeg vil ha ordentlige krøller bruker jeg den mellomste. Krølltangen kan du få tak i HER.

 

Hvor har du kjøpt shortsen?
– Den er kjøpt på H&M. Det er forresten sportsbh’en også. Elsker shortsen! Den er utrolig behagelig å trene med, i tillegg puster den skikkelig bra!

 

 Hvilket kamera bruker du når du filmer? Har det autofokus?
– Jeg bruker Canon EOS 650D når jeg filmer. Det har autofokus, men den bråker så utrolig mye. Så jeg pleier å stille det inn manuelt de gangene jeg lager videoer som jeg snakker i. Det tar en del lengre tid, men resultatet blir mye bedre! 

 

Kan man trene med rokkering når man har piercing i navlen?
– Jeg pleier å ta den ut når jeg skal bruke rokkeringen. Rett og slett fordi at rokkeringen min er ganske tung (1,5 kg) så den slår ganske hardt over piercingen hvis den er i.

 

Hvor er vesken kjøpt?
– Den er fra Bagorama, i merket Lycke. Er helt forelsket i den! Den er så fin og romslig, men samtidig snerten!

 

 Har du blitt mobba før? Isåfall hvorfor?
– Jeg har alltid fått høre at jeg er lav og tynn, på en negativ måte. Men vil heller se på det som erting, fremfor mobbing. Så nei, jeg har ikke blitt mobbet, og det er jeg utrolig glad for. Syns utrolig synd på de som blir mobbet. Uansett årsak, så er det aldri greit å mobbe! 

 

 Bruker du mascara på de nedre vippene?
– Nei, det er sjeldent! Får så utrolig trøtte og lukkede øyne når jeg har på mascara under, så pleier nesten aldri å bruke det. Men det hender at jeg bruker litt øyeskygge under, hvis jeg bruker mye over.

 

Hva pleier du å gjøre på en normal ukedag?
– På grunn av jobben min (bloggen) så er det veldig forskjellig fra dag til dag. Men noe av min faste rutine er at jeg står opp og dusjer, kler på meg, lager meg frokost (alltid havregrøt og smoothie!), og sminker meg mens jeg spiser frokost. Så derfra til jeg legger meg er egentlig så forskjellig fra dag til dag at jeg ikke får skrevet det! Hehe

 

Savner treningsvideoene dine! Kunne du ha en om hvordan man kan få smalere midje?
– Nå er det altfor lenge siden jeg har laget en treningsvideo! Har liksom ikke så mange ting jeg kan lage video om akkurat nå. Så derfor blir det litt stille på den fronten! Har alltid hatt en veldig smal midje, så har ikke trent den til å bli så smal. Er ikke helt sikker på om det faktisk er mulig å trene seg til, eller om det bare er gener det faller på!

 

Har du en video der du viser hvordan du lager krøllene dine?
–  I videoen under viser jeg hvordan jeg lager de!

 

 

 

– Noe du lurer på til neste uke?

 

25 kommentarer

Siste innlegg