Beanie and bustier – Outfit

I dag fikk jeg en pakke fra junkyard.no i posten. Med blant annet buksen og beaninen jeg har på meg. Ble helt overrasket over hvor behagelig buksen var, den er en blanding av jeans og leggings. Så den er ganske stretchy i stoffet. I tillegg sitter den veldig bra! Det her er faktisk den første highwaist buksen som faktisk har sittet etter i midjen. Så ble super fornøyd med den! Husk å melde dere på junkyard konkurransen min der dere kan vinne et gavekort på 500,- kr! Meld deg på HER

Alle jenter: Har en super konkurranse til dere i kveld. Så følg med! Vet at mange av dere har spurt om jeg kan ha konkurranse om dette før, og nå skal jeg endelig ha det! Noen som klarer å gjette hva det er?

Bustier – Lookbookstore.co

Sko – Modekungen.se

Bukse – Junkyard.no

Klokke – Danielwellington.com

Lue – Junkyard.no

 

25 kommentarer

Siste innlegg