Helt genialt!

De siste dagene har jeg fått meg en liten vane. Hver kveld før jeg legger meg åpner jeg bloglovin på iPad’en min og leser igjennom alt av uleste blogginnlegg fra blogger jeg følger. Syns det er så genial måte å få med seg de nyeste innleggene fra sine favorittblogger! Jeg følger blant annet Fotballfrue, Sophieelise, Thejune, Kristina Andersen, Livingdoll og Eirin Kristiansen. Med min veldig dårlige hukommelse er det ikke alltid så lett å huske alle bloggene jeg liker å lese, når kvelden kommer. Så derfor er bloglovin utrolig kjekt å bruke! Man trenger ikke å ha en egen blogg for å bruke bloglovin, men man må lage en egen konto (tar veldig kort tid, og er selvfølgelig gratis!). Bloglovin er tilgjengelig på alle pc’er, iPhone, iPad og Android. 

Dere kan gjerne følge meg der ved å trykke HER. Da er det lettere å følge med når det kommer nye innlegg på bloggen! 

18 kommentarer

Siste innlegg