Premierefest for Kjærlighetsredet

I går var jeg på premierefesten til den nye TV3 serien “kjærlighetsredet”. Festen var på Bar Bygdøy Allè og det var rød løper utenfor og kjærlighetsdekorasjoner inne. Alle deltagerne og crewet som stod bak serien var selvfølgelig der. Det ble utrolig mye god stemning og mye fantastiske mennesker! Vi fikk se første episode, og jeg ble faktisk positivt overrasket. Jeg er ikke noe spesielt fan av sånne type paradise hotell serier, men denne lover godt! I tillegg så kjenner jeg jo Marianne Jemtegård (programlederen) og noen av deltagerne, så da blir det ekstra gøy å se på! Den første episoden har premiere allerede på mandag 22:30 på TV3, så den må dere få med dere! 


//Meg og Nora


Yummy! Gjett om jeg satt og smugspiste godteri hele kvelden a?! Nora våknet opp med masse røde hjertesjokolader i veska. Godtemumsen! Hehe!


//Meg, Nora og tanten til Nora (Stine). 


Fikk utrolig mange bonger så vi kunne få gratis øl og vin. Så ble en del glass vin!

Når klokken var rundt 01:00 stakk vi på Mc Donalds for litt fyllemat. Av en eller annen grunn begynner jeg og Nora nesten alltid å snakke på et annet språk når vi får litt innabords. Så da ble det først svensk ganske lenge, før vi slo over til britisk. Det sykeste er at det kommer helt naturlig! Etter litt fyllemat på Mc Donalds hadde vi egentlig tenkt til å stikke videre på Solli Plass eller noe lignende. Men vi begynte å bli ganske slitne, så vi stakk heller og kjøpte oss to bokser is hver og så på Miss Undercover. Vi var sykt gira når vi begynte og se filmen, og etter 15 minutter hadde vi sloknet! Haha, hva kan jeg si? Sånn er det med oss jenter! 

 

– Flere som var ute i går?

 

21 kommentarer

Siste innlegg