Vinn gavekort på 500,- hos Junkyard – AVSLUTTET

I samarbeid med junkyard.no skal jeg gi et gavekort på 500,- kr til en heldig leser. Man kan bruke gavekortet på akkurat det man vil hos junkyard. Selv venter jeg i spenning på en pakke fra dem, og gleder meg til å vise dere klærne! Vet jo hvor godt dere liker når jeg har konkurranser. Så skal absolutt prøvd å ha det enda oftere! 

For å delta må du:

– Velge ut et produkt fra junkyard.no (til en verdi av maks 500,- kr) og legge igjen linken i kommentarfeltet. 

– Like junkyard sin facebookside HER.

– Like bloggen min sin facebookside HER.

 

Trekker ut en vinner om en ukes tid ca. Husk å skrive emailen din i kommentarfeltet, så jeg kan kontakte deg hvis du vinner! PS: Det holder å delta en gang 🙂 Lykke til! 

188 kommentarer

Siste innlegg