Alkis eller?

Nå skal jeg straks dra til R. Vi skal bare ta det rolig hjemme hos han i kveld, siden vi begge var ute i går. Er veldig glad jeg ikke drakk så altfor mye i går, for i dag er formen forbløffende bra! Er selvfølgelig ganske sliten, men tror heller det er fordi jeg danset i 3 timer i strekk, og sovnet 5:30 på morgenen. Haha, dere må vel snart begynne å tro at jeg er den alkoholikeren! Men det er jeg absolutt ikke! Syns bare det er gøy å dra ut med venner på byen. Er jo ikke så mye annet å gjøre på lørdager uansett. Et lite motto jeg har også er: Det er ikke kveldene man sitter hjemme og ser på TV man husker. Det er de dagene man drar ut og gjør noe! 

Håper dere også har hatt en fin helg. Det har jeg i alle fall! Filmen jeg så på kino på fredag (the conjuring) var forresten ikke såå skummel. Den var veldig bra laget, men man skvatt mest! Stakkars hun jenta som satt rett ved siden av oss. Hun var redd fra første scene, hun hadde til og med tatt med seg et pledd som hun satt under. Haha, en liten pyse det der! 

14 kommentarer

Siste innlegg