The Body Shop – Pressevisning

I går var jeg på pressevisning hos The Body Shop, i flagship butikken dems i Oslo. De har nettopp lansert et samarbeid med Leila Hafzi. Der de har hatt en photoshoot med Leilas kolleksjoner i vakre Nepal. Sminken de brukte på bildene er selvfølgelig fra The Body Shop, og den ser helt smashing ut!

Leila har også valgt ut sine favoritter fra The Body Shop! Og vi som var på eventet var så heldig å få med oss en stor goodiebag, med alle hennes favoritter! Mamma ble veldig misunnelig og småhintende til julegave når hun så at jeg hadde fått med meg oliven shower gel og moringa body butter hjem! Så tviler på at jeg får ha disse produktene i fred, hehe! 


// Vakre Nora og meg


//Søte Donna og meg


Her kunne vi velge fritt mellom en del øyeskygger og leppestifter! 


LITT mye folk! Var så crowded at vi nesten ikke fikk beveget oss rundt! Hehe. 

 

14 kommentarer

Siste innlegg