Short hair, don’t care

Siden jeg skal sette på nytt hair extension i dag, tenkte jeg å vise dere hvordan håret mitt ser ut uten extensions i. Dere har jo spurt meg mange ganger om jeg kan vise dere det. Men har ikke fått vist dere ordentlig før nå. Det er deilig å se at det endelig begynner og bli lengre. Det er jo straks to år siden jeg klipte det ganske kort, og gud som jeg angret meg! Hater virkelig å ha kort hår. Syns det er mange som kler det, men klarer ikke å ha det kort selv. 

Så derfor skal jeg sette på nytt extension i dag. Skal skrive litt mer om det senere. Siden dette er noe nytt fra Locks and Bonds. Kjenner jeg gleder meg til å sette på det nye håret. Føler meg nesten naken uten extensions, haha! Målte forresten håret mitt i dag, og når er det 32 cm langt. For et par måneder siden var det 29cm, så det er gøy å vite at det faktisk har vokst. Selv om det bare er tre cm da! 

 

Har forresten trukket ut en vinner til Eric Saade konserten. Vinneren ble Elisa Karlsen. Husk å sjekke mailen din fortløpende! 

56 kommentarer

Siste innlegg