Reunion med klassen

I går var jeg på reunion med VG3 klassen. Vi hadde leid et rom på Jonas B. Gundersen så vi spiste pizza, drakk en del og hørte på god musikk der. Selv om det ikke er mer enn tre måneder siden vi så hverandre sist, så var det veldig gøy med en liten reunion. Har savnet alle så utrolig mye, siden vi var en så bra gjeng!


Meg og Steffen


Ingerid og Morten


Fredrik, Kristine, Marius, Aleks og Anders

 

Utover kvelden stakk vi videre på Z Bar & Cafè siden det pleier å være bra liv der. Dessverre var en del av de jeg gikk i klasse med 94’modeller, så de var ikke gamle nok til å bli med videre. Men vi som var gamle nok dro på Z. Var ganske bra liv der i går, ble masse dansing! Drakk for første gang Jager shot, har alltid vært helt sykt pyse når det kommer til å drikke shots, siden jeg ikke tåler så mye alkohol. Men i går gikk det veldig bra! 

Meg og Marius

 

Flere som var ute og hadde det gøy i går?

9 kommentarer

Siste innlegg