Jeg har blitt tegnet!

Shit hvor flink er ikke@trishidrowned? Har blitt tegnet noen ganger før, men syns den  tegningen her lignet aller mest! Det er ikke noe tvil om at den jenta som tegnet meg har talent! Syns hun fortjener skikkelig skryt for at hun er så flink til å tegne! Blir så rørt og glad når dere tegner meg. Det betyr så mye for meg at dere støtter meg så mye, med å tegne meg og legge igjen søte og koselige kommentarer her på bloggen og på instagram. Kan ikke få sagt hvor mye jeg setter pris på at dere er så fantastiske ♥

Om dere lurer på hvordan dere sender meg en tegning, så sender dere bilde på mail til [email protected] – Husk å merke mailen med “tegning”. Legger selvfølgelig ut at alle tegninger på bloggen med link til bloggen/instagrammen til den som har tegnet tegningen.

 

27 kommentarer

Siste innlegg