Svar på spørsmålsrunden

Har du kjæreste? Hvis ikke, hvorfor ikke?
– Nei det har jeg ikke. Tror mye av grunnen til at jeg er singel er fordi jeg ikke finner meg i noe dritt. Jeg gidder ikke å være sammen med en gutt som er utro, doper seg, er drittsekk, osv. I dagens samfunn er det sjokkerende vanskelig å finne en gutt som ikke gjør noen av de tingene. Men har jo lselvfølgelig yst til å finne den rette. Man da må han jo være snill, og det er jo ikke til å legge skjul på at utseendet betyr en del også.

 

Hva er dine tanker om silikon, restylane, botox, osv?
– Når jeg var ung (13-15 år) hadde jeg veldig lyst til å ta silikon. Men når jeg ble eldre endret jeg meningen min. Fordi jeg ble mer fornøyd med kroppen min. Men har full forståelse og respekt for de som ønsker å ta silikon/restylane/botox. Hvis man misliker noe med seg selv så mye at det går utover psyken syns jeg det er greit å gjøre noe med det. Men det er veldig lett å bli bitt av plastikkbasillen, og plutselig legger man seg under kniven for ting alle mulige ting. Så tror man burde passe veldig på hvis man først skal legge seg under kniven. 

 

Beste treningstips?
– Tren noe liker å trene. Da er det lettere å holde motivasjonen oppe og gjennomføre treningsøktene. Hvis jeg skulle trent noe jeg hater, som for eksempel volleyball hadde jeg aldri klart å trene. Men siden jeg elsker å jogge pleier å gjøre det istedet.

 

Har du noen tips for å bli en bedre blogger?
– Har skrevet litt forskjellige innlegg som er mer utfyllende om dette. “Hvordan få en bedre blogger”. “Hvordan få flere lesere på bloggen” og “Hvordan se bra ut på bilder”

 

Hvordan p-piller bruker du?
– Jeg bruker et merke som heter Loette. Har brukt det siden jeg var 17 år ca (hvis jeg husker riktig). Begynte å bruke det fordi jeg hadde helt ekstreme menssmerter. Hadde så syke smerter at hvis jeg var på jobb måtte jeg dra hjem. Så det gikk utover hverdagen min. Fikk også mindre kviser og større pupper av p-piller. Men oppfordrer overhodet ingen å begynne med p-piller for å få mindre kviser og større pupper. Det er også viktig å dra til en lege hvis man skal begynne på p-piller. Siden det faktisk kan være farlig å begynne på p-piller hvis man for eksempel er i faresonen for å få blodpropp. 

 

Hvordan er det å være en såpass kjent blogger? Hva syns du om at folk kjenner deg igjen på gaten osv?
– Det er litt begge deler. På en side elsker jeg alle de snille og søte kommentarene jeg får av dere. De gjør virkelig dagen min så mye bedre. Har jeg en dårlig dag pleier jeg å se igjennom kommentarer dere har skrevet til meg, da blir jeg alltid i godt humør. Setter også utrolig stor pris på det når dere kommer bort for å si hei eller ta bilde med meg. Men selvfølgelig er det noen negative sider med å ha en så “kjent” blogg som jeg har. Det er mange som tror de kjenner meg, og derfor dømmer de meg før de faktisk blir kjent med meg.

 

Skulle du ønske at du var høyere?
– Når jeg var yngre ønsket jeg det. Da påpekte folk det hele tiden at jeg var så lav. Ble veldig lei meg når folk slengte “Ta noen voksepiller a, jævla dverg” etter meg. Men nå har jeg akseptert høyden min og har faktisk blitt veldig glad i å være lav. Så når folk slenger bemerkninger etter meg, blir jeg ikke lei meg lenger. Når man har lært å elske seg selv for den man er, så er det ingen som kan såre deg. Jeg er forresten 160cm dersom noen skulle lure.

 

Hei Stina! Jeg ville bare fortelle deg at du virker som en fantastisk person. Og du må ikke tenke på den dritten folk slenger. Jeg syns ikke du virker som en falsk eller kjip person. Jeg tror vrkelig at du er en ekte person som kun sier hva hun mener! Hvordan går det med deg?
– Tusen takk. Nå ble jeg glad! Det går veldig bra med meg! Har hatt det litt tungt og tøft de siste månedene. Men ting begynner å gå bedre nå 🙂

 

Søker du jobb i Oslo nå for tiden (du sa noe om det i ukens spørsmål)? Hvor i Oslo vil du bo?
– Det gjør jeg. Så fort jeg har fått meg jobb i Oslo skal jeg flytte inn dit. Har veldig lyst til å bo på Majorstua eller Grunerløkka. Men må se hva jeg finner av leilighet eller hybel. Det er jo veldig dyrt å leie i Oslo så for se hvor jeg ender opp!

 

Får du sponsorpakker hver uke, eller bare en gang iblandt?
– Det varierer veldig. Har jo ingen faste sponsorer som jeg får pakke fra hele tiden liksom. Men får veldig mye ting sponset: hår, klær, sminke, smykker, hårprodukter, osv. Så det er jo veldig stas!

 

Hvor får du penger fra nå som du ikke jobber eller noenting?
– Jeg tjener jo penger på bloggen, så får jo penger derfra. Så det blir på en måte jobben min. Selv om det startet som en hobby.

 

Hvem er din favoritt artist/kjendis?
– Klarer ikke å velge bare en. Men mine favoritter er Lana Del Rey og Jeffree Star. Lana Del Rey har så fantastisk musikk, som jeg blir helt fengslet av. Hun har også en klesstil som er helt annerledes og veldig inspirerende. Jeffree Star elsker jeg mye på grunn av utseendet og personligheten. Han har så bein i nesa at det er helt utrolig. Den måten han kler og sminker seg på har jeg blitt inspirert av i mange år, og han er virkelig et forbilde for andre mennesker.

 Tror du at du kommer til å få deg barn og mann før du blir 30?
– Har ingen planer om å få barn med det første. Tenker faktisk å vente med barn til jeg er rundt 30 år. I alle fall til jeg er ferdig utdannet, har jobbet et par og er lykkelig gift.

 

Kan du lage et innlegg om hvordan man kan starte en diett? Har prøvd så mange ganger, men får det ikke til..
– Nei. Jeg går ikke på noe diett, så derfor tror ikke jeg at jeg skal uttale meg om sånt. Syns det er mye bedre og ha et sunt kosthold, og skeie ut med godteri en gang iblant. Det er mye lettereå forholde seg til også, enn hvis man går på en streng diett. De fleste dietter er heller ikke bra for kroppen i lengden, så vil ikke anbefale noen å gå på diett.  

 

Kan du fortelle litt om piercingen din? 
– Tok piercingen i navelen når jeg var 16-17 år. Husker ikke helt når det var, siden det er så lenge siden. Husker det gjorde sykt vondt å ta den, klarte nesten ikke å bevege meg etterpå. Men venninen min tok samtidlig og hun fikk nesten ikke vondt. Så tror det er veldig forskjellig fra person til person når det kommer til smerten. Ettersom tiden gikk merket jeg ikke at jeg hadde i piercingen engang. Jeg husker jeg måtte gå med sånn stygg ring i navelen de første ukene, før jeg kunne skifte til stang som jeg har nå. Husker ikke hvor mye det kostet, men prisen har sikkert endret seg uansett. Tok piercingen på Leading Light i Drammen. Veldig viktig å gå til et piercing studio hvis man skal ta piercing. Da får man gode råd, og sjansen for at piercingen skal bli vellykket er mye større. 

19 kommentarer
    1. du er et stort forbilde for meg, elsker at du faktisk tør å være deg selv og ikek bryr deg om hva andre synes når du legger ut bilder av kroppen din osv. Digger deg, rett og slett! Stå på videre, du er så nydelig <3

    2. FYYYYYSØREN! JEG DIGGER DEG STINA!
      Blir så glad over å lese at du ikke er en slik en “rosablogger” som alle tror du er. DU LIKER JEFFREE STAR!*-* elsker han!
      (tror du har sagt tidligere at du også hører på Rammstein, Bullet for my valentine og Marilyn Manson?)
      +++++++ du er så innmari vakker!

    3. “Jeg gidder ikke å være sammen med en gutt som er utro, doper seg, er drittsekk, osv. I dagens samfunn er det sjokkerende vanskelig å finne en gutt som ikke gjør noen av de tingene.”
      HAHAHA what? Jeg håper du kødder med meg nå? Hva slags miljø er det du egentlig henger i? Mest ignorante og tullete svaret jeg har lest på mange år. Jeg har kjempemange fantastiske kompiser som ikke gjør noen av de tingene der. Bytt miljø, prøv å møt noen nye mennesker eller kanskje prøv å tenk på hvordan du fremstår / hva du gjør for å tiltrekke deg sånne gutter.
      Lykke til.

    4. Hvorfor svarte du ikke på alle spørsmålene?
      Stian: Kan ha vært en smule ironi, om jeg ikke tar feil? 😉

    5. Utrolig bra svar.
      Et av spørsmålene jeg la merket til var det om p-piller. Nå vet jo ikke jeg når det er normalt eller en alder der det er mange som får det. Selv var jeg fjorten. Men det var på grunn av jeg gikk seks uker med mensen. Til slutt ble mensen en del av hverdagen min. Og vanligvis så har jeg venninner som går å klager på smerter og at de gleder seg til uka er omme. Men, p-pillen har hjulpet. Iallefall litt. Så, ja.

    6. Flott blogg du har Stina!!!:) Jeg bare lurte på noe. Har du noen planer til neste år? En skole du vil begynne på? Har du noen planer om hva du vil jobbe som i fremtiden/utdanne deg som? Aner ikke hva jeg skal velge, så fint å høre litt hva andre tenker om høyskole/utdanning.

    7. At du ikke finner deg i noe dritt fra gutter er noe du burde være utrolig stolt over. Det er alt for mange jenter som gjør det (inkludert meg). For å være helt ærlig har jeg alltid trodd at du var litt overfladisk som person, men etter å ha lest bloggen din en god stund virker du som alt annet enn det 🙂 Fortsett med den gode blogginga !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg