Hore fordi man legger ut undertøysbilde?

Er det en ting jeg er så sykt drittlei av, så er det at jenter skal få så sykt mye hate, hver gang de legger ut et bilde i bikini/undertøy. Mens hvis en gutt legger ut bilde i bar overs får han bare ros. Tenk på de jentene som har trent masse og vært flinke til å spise riktig, og når de stolt vil vise frem kroppen sin, er det bare drittslenging de får. Kanskje jenta endelig har fått drømmekroppen sin, eller er på vei mot den? Kanskje hun har gått litt ned eller opp i vekt, og er stolt av det. 

Men er det greit å være stolt av kroppen sin, her i lille jantelov Norge? Tydeligvis ikke. Hver gang bloggere som Sophie Elise og Fotballfrue legger ut bikini/undertøys bilde får de så sinnsykt mye hat, og drittslenging. Folk kaller dem alle mulige stygge ting. Når det eneste de burde kalle de er modige og vakre. For begge tørr faktisk å legge ut bilde av sin egen kropp, så tusenvis at mennesker kan se dem. Selv har jeg trent så mye for å få den kroppen jeg har. Jeg har spist grønnsaker som snacks, når andre har trykket i seg sjokolade. Jeg er stolt av kroppen min, og kommer aldri til å legge skjul på det. Det syns jeg ikke noen andre skal heller. Uansett hvordan du ser ut. Vær stolt. Ikke la noen slenge dritt til deg, og hvis noen gjør det, så er det dem sitt problem. Det er dem det er noe feil med, ikke deg! Husk det!

Jeg vedder på at jeg sikkert får masse hatkommentarer nå, siden jeg legger ut disse bildene. Men det driter jeg faktisk i. Det er ikke meg det er synd på. Det er de som slenger dritt. Det er de som har det så jævlig med seg selv, at de må tråkke ned andre for å føle seg bedre. 

Hva er din mening om dette temaet?

122 kommentarer
    1. Det er så utrolig teit at man blir kalt hore pga bikini bilder..
      Du har en utrolig fin kropp, så skjønner ikke hvis du får hat nå.

    2. Har absolutt ingenting mot folk som legger ut bikini/undertøys bilder det er opp til hver enkelt person. Men om du mener at det er kroppen du kanskje har jobbet får du viser fram på det øverste bildet. Må eg le litt, alle ser jo at det er puppene i fokus.

    3. Jeg er så enig med deg! det må være lov til å legge ut bilder av seg selv hvis man har gjort en innsats og faktisk er stolt over den man er. Mange kvier seg for å gjøre det, så når de endelig tør burde de jo få ros!

    4. Kunne ikke vært mer enig i det du skriver her!
      Du har forresten all rett til å være stolt av kroppen din, for den er virkelig perfekt! Å det er for så vidt hele du<3

    5. Stina!! Herregud! Du er modig og du er kjempe nydelig❤
      Du er tøff som tørr å legge ut bildet av deg selv i “undertøy”!! Jeg bare elsker deg og jeg kommer aldri til å skrive hat kommentarer på bloggen din! Du er forbildet mitt! Og jeg er stolt av deg♥

    6. Det du skriver her er helt riktig! All haten kommer fra folk som har lite å gjøre, ser etter minste feil på folk og for å føle seg bedre. Folk som har imot andre med god selvtillit eller begynner å få det, kan legge opp

    7. Dette er ikke for å slenge dritt, men du spurte om meningen vår 🙂 jeg synes ærlig talt det er litt “drøyt” å legge ut bilde i undertøy. Nå mener jeg ikke slike bilder du har lagt ut, eller med bikini på stranda. Da mener jeg heller med små blondetruser, syk pushup som nesten ikke dekker eller pupper/rompe trykt opp i kamera, som noen har en tendens til å gjøre! Men likevel, helt enig med deg. Sykt drøyt å kalle noen hore (de bør virkelig slå opp i en ordbok, å finne ut hva ordet faktisk betyr) og ja, det er lov til å være stolt av kroppen sin, for all del! Men, jeg mener at mange viser den fram på feil måte

    8. Altså, først må jeg bare si at du HAR drømmekroppen. Jeg ville gjerne likt å sett ut som deg, hihi. Men hva min mening er om dette? Vel, jeg er muslim og har dermed et litt annet syn på hva vakkert er – som ethvert annet individ her på jorda. Uansett, jeg syns at dersom man er stolt av kroppen sin eller hva annet det skulle være, så trenger ikke hele verden å få vite det. Når du selv vet at dette er noe du elsker ved deg selv, og dette er noe du er stolt over, så trenger du ikke andres oppmerksomhet og komplementer. Du har selvtillit nok til å vite at DIN mening er den eneste som betyr noe.
      Som sagt, er jeg muslim, og i islam ser vi på kvinner OG menn som perler i et (en? haha) skjell. Vi er preciuos, og vi er vakre. Bare den heldige mannen/dama får se vår skjønnhet, rett og slett fordi ytterverden ikke takler det;) Og du, Stina, er HELT vakker – det ikke bare på utsiden, men du har også bein i nesa. Du er sterk. “Haterne” gjør deg hardere og mer rusta for ytterverden. Så JA, det vår nå talen miiiin. Ha en fin kveld videre<3

    9. Disse jentene er bare synsykt misunnelige og gjør det kunn for å stikke ned på andres selvfilitt bare fordi personen som har selvtilitt til å vise kroppen sin. <33

    10. Trenger ikke å stille i BH for å vise frem kroppen sin, alle vet jo at det er puppene som tar fokuset når man legger ut slike bilder.
      Dra på en treningstopp som dekker puppeområdet så skjønner alle at det det er trenings relatert.
      Når noen slenger dritt ang kroppen din så kan jeg ikke fatte deg at du tar deg nær av det. Det sitter folk som ikke er i nærheten av å ha så bra selvtillit, en så “bra” kropp som deg, som ikke tørr å legge ut slike bilder fordi de aldri har fått høre at de er fine eller bra nok. Tenk hvordan de har det og ikke hvordan du som er så tynn har det, for det å få “dritt kommentarer” er ikke nærheten av hvor fælt det faktisk er når man vet at ikke har den “fine” kroppen eller har selvtillit nok til å legge ut slike bilder som det du gjør.

    11. Takk og pliss at noen legger ut sånne innlegg, kjenner noen venner som er stolte av kroppen sin og har lyst å legge et bikni bilde, men tørr ikke. For da vet hun at folk kaller henne for hore. Jeg er veldig enig i det du sier! Damn du er tøff!

    12. Synes det er så bra at du skriver om sånne ting, og at du viser at du ikke tar deg nær av alt drittet folk slenger. Jeg er jo i tenåra, og elsker bloggen din! Har aldri hatt så høy selvtilitt som jeg fikk etter jeg startet å lese bloggen din! Keep up the good work 😉

    13. Dette er og blir et vanskelig tema uansett.. Folk forteller deg at du skal være stolt av deg selv og ikke la deg knekke av andre, og når man gjørt det, så er det jammen meg feil det også! Jeg enig med deg i at man skal være stolt av den man er! Vi lever i et mildt sagt fucked up samfunn hvor vi oppfordrer hverandre til å være stolt av den man er, samtidig blir vi kraftig kritisert og tråkket på om vi faktisk viser at vi er det… enkelt er det ikke, og jeg har en drøm om at en dag vil det være greit at alle mennesker uansett størrelse, form eller farge kan føle at det er greit å tørre å stå fram og vise at de er stolte av den de er og hvordan de ser ut!
      Men.. vi har en lang lang vei å gå. Stå på! Du virker som en flott og reflektert jente som både har utseende og intelligensen med deg! Fortsett å være deg, og fortsett å skrive/oppfordre til dette, for alle er unike, og vi trenger så inderlig sånne som deg Stina! Stoor klem fra meg:-)

    14. Jeg ser på sånne bilder som både negativt og positivt fordi jeg får bare mer motivasjon til å trene av å se bilder av deg og andre bloggere i undertøyet men har jeg er dårlig dag og ikke er så fornøyd med meg selv så er det jo klart at jeg ikke bir kjempe glad og får kjempe lyst til å trene når jeg ser bilder av tynne jenter i undertøyet. Men du fortjener kroppen du har, du jobber så hardt og spiser helt rett for å få den.

    15. Kanskje litt dumt å legge ut sånne bilder da du etterhvert blir eldre og skal søke jobber? :p men å kalle deg hore, det blir så teit!. Da tror jeg ikke de som skriver at du er hore, vet hva en hore egentlig er. 🙂 stå på!

    16. Syns personlig at det blir litt drøyt å legge ut slike bilder på bloggen, fordi det går an å vise seg frem på en mye mer classy måte. Bloggere vet jo at det provoserer, derfor er det jo lurt av dem å gjøre det. Når det er sagt så pleier jeg ikke å komme med nedverdigende kommentarer på bloggene til de som gjør det, men jeg tror heller ikke at alle som skriver dritt gjør det fordi de er sjalu. Jenter som f.eks. Sophie Elise har det åpenbart ikke så bra med seg selv, så jeg tror at litt av grunnen til at hun gjør det er for å få bekreftelse på at hun ser bra ut. Jeg syns du er ei fin jente med bra kropp, men man ser kroppen din selv om du ikke stiller opp i bh. Derfor syns jeg ikke du behøver å gjøre det.
      Mener også at det kan være greit å legge ut bikinibilder og slike ting hvis det er kun pga. ferie eller i andre sammenhenger. Men når bloggere som Andrea og Sophie (for å ta noen) legger det ut sammen med en tekst som handler om at de har lagt på seg, må slanke seg eller spise mer riktig. DA syns jeg faktisk at det er utrolig tåpelig, og et veldig skrik etter oppmerksomhet. For ikke å snakke om hva det gjør med de yngre leserne som kanskje allerede er usikker på sin egen kropp.
      Tror de færreste innlegg får respons pga. janteloven. For hvis det skal være mulig må innlegget faktisk handle om at de er stolte av seg selv. Som regel handler det heller om at de har lagt på seg eller slanket seg 🙂
      Håper denne kommentaren ikke blir regnet som en hatkommentar, for det er ikke noe hat fra min side. For min del må folk bare gjøre akkurat det de vil, men jeg kommer alltid til å ha meninger om det 🙂

    17. Du kunne faktisk skrevet dette innlegget uten å skryte av din egen kropp. Når du skriver undertøy er det latterlig at du tar puppene i fokus fordi det er det eneste som vises med undertøy her. Og alt trenger ikke å være hat kommentarer, vi har alle våre meninger så heller respekter det enn å ta det som en hat kommentar.
      Du har runde pupper som er unaturlig for naturlige store bryster, de skal være mer hengene med mindre du faktisk bruker push men ikke innrømmer det.

    18. Jeg er enig med deg Stina. Dem som slenger dritt er bare misunnelige, og hvis dem hadde en kropp dem også var stolt av, ville dem også lagt det ut. Folk er så slem syns jeg, skal hakke ned og slenge dritt til andre bare for at dem faktisk er modig og sterk og tørr å legge det ut som du sier. Jeg blir dårlig av sånne folk som bare skal sitte å være så tøffe bak tastaturet sitt. Jeg sier bare en ting, og det er dem som ikke har det bra med seg selv.

    19. Kroppen din er helt perfekt, og du burde være stolt av den! Du er modig som tør å vise den fram, og jeg synes du burde ligge mye høyere på topplisten!

    20. I’m going on a super secret mission tomorrow and I need energy. The only way i can get energy is to sleep with a beauty… PLEASE HELP ME

    21. Helt enig!! Er stolt av meg selv jeg og, og derfor får jeg hate og blir sett på som selvgod(veldig negativt), men haha, sånn er det bare! Ta det som et kompliment at folk bryr seg nok, pluss at de mest sannsynlig bare er misunnelige. Du er nydelig 🙂

    22. Jeg pleier ALDRI å kommentere negativt, og jeg liker deg som en “person”, altså slik du har vært så lenge jeg har lest bloggen. Du har også en kjempe flott kropp, og skal selvfølgelig være stolt av den, men når det kommer til å legge ut bilder av kroppen sin så syns jeg alltid det samme. Fordi internett er offentlig, og bildene kan lett bli missbrukt, og de forsvinner aldri. Derfor syns JEG det blir feil, ikke fordi folk ikke burde vise kroppen sin, men rett og slett fordi en kanskje kan angre i etter tid, men det kommer alltid til å være der ute! 🙂

    23. Vi har kun èn kropp og jeg synes man skal få lov å være stolt av den! Vi er så ulike allesammen, men vi burde alle ha rett til å vise oss fram! Med klær, med mindre klær- og med lite klær ! Er på tide at folk åpner øynene å aksepterer hverandre, men ikke minst forstår at vi ikke nødvendigvis tenker sex med å legge ut lettkledde bilder. det er desverre blitt slik i dag at vi på liv og død MÅ tenke sex uansett..Synd.

    24. Janteloven er på godt og vondt. Her er det bare på vondt. Folk blir fort misunnelige og gjemmer seg bak alias og whatnot på nettet og terskelen for å slenge dritt blir lav… Slike folk er det bare å heve seg over og fortsette å være stolt av valgene du har tatt/tar. Det er ditt liv og ingen skal komme og kalle folk for hore etc for det du mener er best for deg! Vær stolt og vis frem den fantastiske kroppen din om du ønsker det 😀 Stå på!
      Takk for meg 😉

    25. Dere som sier at Stina prøver å få puppene i fokus – tror dere at Stina vil stå i G-streng og legge det ut? Å stå i bh er som å stå i bikini overdelen. Men uansett som Stina skriver i innlegget bryr hun seg ikke om alle hat kommentarene som blir skrivd, og det synes jeg er helt topp. Og det ermodig av henne å skrive dette + legge ut bilder! Du er en utrolig vakker jente, Stina! 🙂

    26. Må først og fremst si at du har SINSYKT fin kropp, og elsker at du er klar over det og ikke minst står fram for at du er klar over det! Jeg har nettopp begynt og trene, (det er det tyngste jeg noen gang har vært med på) får og få en kropp jeg faktisk kan akte og se i speile på og kanskje være fornøy! Jeg syntes det står utrolig mye respekt ovenfor deg Stina! Du er rå og jeg bare digger deg!

    27. Bra innlegg! står for det du sier og er enig med deg. God du forstår alle andre, som jobber hardt i livet sitt for å bli pen og perfekt (Y) .
      Du er meget pen/nydelig, bra klesstil!
      Flink til å formulere det du skriver og gir menig i det du skriver. Som får oss lesere til å syns dette er bra lese stoff som det er !
      Vill bare si stå på! du er vertfall den jenta på riktig spor i livet!

    28. Synst da e fantastisk at du innrømmer og skriver at du har trent deg for godt resultat!!!
      I den store bloggverdenen så vil jeg tro det er mange som trener og for kroppen, men alikevell legger skjul på treninga og går ut på bloggen sin å sier at man er sånn naturlig og ikkje har trent i det hele tatt. Vertfall når man kan se at kroppen er trent.
      Nå mener jeg ikke at ALLE bloggere der ut e er sånn. Noen trenger jo faktisk ikke å trene å kan spise hva de vil. Da kan jeg jo si i same sleng at jeg har altid vert tynn med en egentlig ganske fin kropp og har spist hva jeg vil. Men nå ser jeg selv at den tid er over for meg. Så nå skal jeg trene for å få den finere kroppen tilbake og være stolt over kroppen min.
      Setter pris på sånne innlegg som dette.
      – Fast leser av bloggen din Stina 🙂

    29. Er enig med deg at når man legger ut bilder av seg selv i undertøy/bikini så er det dårlig gjort av folk å slenge dritt! Det er absolutt unødvendig. Men viss man er så stolt av kroppen sin og vil vise den frem så får man vise frem kroppen da, og ikke puppene! Blir bare for dumt om man skal ta et undertøys bilde og vise at man er stolt av kroppen, når det egentig er puppene man er mest stolt over og vil vise frem 🙂

    30. Jeg syntes det du skriver er så bra! Vi jenter knekker hverandre med kommentarer og spydigheter. Jeg selv sliter med Vitiligo ( hudsykdom som gjør at jeg har hvite flekker på kroppe) En dag var jeg så stolt fordi jeg klarte å gå i singlet.. Meen.. Det kom da en jente bort til meg og kalte meg KU.. at jeg burde skamme meg.. Det er helt sykt, men jeg tok meg nær av dette, gjør det enda, jeg fikk psykiske problemer.. Å jeg er 21 år, og tar meg nær av jenter som sier slikt som er 14-16.. Men det er min kropp, kanskje den ikke er perfekt, fin å se på.. men det er min kropp, hvorfor skal folk bry seg og mene ting om alt? Kan ikke folk få være seg selv uten å bli dømt?
      Jeg syntes du er veldig tøff, pen og sterk jente!
      Jeg har fått mer selvtilitt av og lese bloggen din, og jeg merker at du elsker å skrive! Fortsett slik!
      Stolt av deg selv burde du være!
      Takk for meg! 🙂

    31. Hvordan kan du få hatekommentarer av en så flott kropp? De som hater er bare misunnelige 🙂 Stå på!

    32. KROPPEN DIIIN!!!! sykeste jeg noen sinne har sett! kødder ikke :O:O:O bli undertøysmodell PLIS, hvis ikke du er det allerede! fyfaen

    33. Så vis frem kroppen, ikke puppene… det sier seg selv at man får dritt slengt når man legger ut et puppebilde offentlig. Om du ser på forsiden av blader, som guttene kjøper, der poserer de i undertøy. Så da har du egentlig svaret 😉 man blir oppfattet som “attention seeker”.
      Men du har jammen meg drømmekroppen.

    34. Du er så utrolig tøff som skriver slik og legger ut slike bilder! Respekt! 🙂
      Du har absolutt en kropp som mange kunne drømt om, så ikke vær redd for å vis den og bare drit i de hate kommentarene! Noen som ikke har annet å gjøre enn å rakke ned på andre for å føle seg bedre! fortsett slik du gjør nå, fast leser 🙂

    35. Det har nok litt sammenheng med at mange yngre generasjoner (internett generasjonen) ikke helt har samme oppfatning av internett og “virkelighet”. Internett er pr definisjon din elektroniske virkelighet,hverdag,eiendom etc.
      Men yngre folk mener de kan oppføre seg som bedrevitere,jantelovs ryttere,mobbere etc på nettet,kun fordi det er internett.
      En Svensk dokumentar som vistes på NRK,dokumenterte virkelig dette angående kjønn mot kjønn på nettet i dokumentarfilmen: ?menn som netthater kvinner?. (Dette gjelder også i stor grad andre jenter mot jenter)
      Noen har en fjern virkelighets tilstand,det er liksom helt greit å mobbe,sjikanere,true noen med voldtekt,vold eller drap på internett,for det er nettopp det: internett og “ikke virkelighet”. Jeg er svært uenig,jeg mener virkeligheten er vår hverdag og våre handlinger,om man leker idiot på “nettet eller i virkeligheten”,eller kanskje noen bare ER idioter punktum. :o)
      Jeg syns det går ulike linjer for enhver type blogger,ser det nevnes Sophie Elise. Det var kanskje hun som så fort hun hadde bikket 18 både hadde erfaring med botox og fått silikon,og hengte seg på “FHM bølgen” (ikke akkurat den mest seriøse redaksjonen å bli modell for) Man legger litt opp til det selv,tenker ikke bare på hennes kirurgiske inngrep her og der,men hvordan hun uttaler seg offentlig,hvordan hun vil fremstille seg selv. Der er jo Caroline “Fotballfrue” noe eldre,men er likevell i den litt småfalske “rosabloggens lykkeverden”. Inget hat mot rosabloggere,men et visst antall innen denne typen blogging som fremstiller seg den ene eller andre veien,da er det dessverre tusser,troll eller ulver som bare venter på å “ta for seg av offeret”. Jeg tar avstand fra all mobbing,trusler og fjanteri uansett hvorfra,men på mange bloggere kan jeg forutse denne mobbingen.

    36. Kanskje gi et morsomt eksempel,fotballfruen skal jo være en moden ung dame med litt omløp i øverste etasjen. Når hun var med i komedie-dokumentaren “typen til Leo Ajkic” og han ba henne på skøy ha litt attitude på et par av bildene,og ba henne derfor vise langfingeren,hvorpå hun ikke skjønte hvordan hun gjorde det……å reise langfingeren fra handa mot kamera……da begynte jo selv jeg sånn helt for meg selv å lure på “har det gått noen lyspærer oppi der nå?” Jeg får beklage at dette nå er første gang jeg sier dette offentlig,jeg syns Caroline er bare god og snill og søt,men hun har sine øyeblikk der alt blir litt vell “rosalykkelig og….ikke så mye mere”. Ja,kanskje hun aldri lærte å reise langfingeren på barne,ungdomsskolen,for meg er det merkelig som opplevde at samtlige jenter kunne det mot hvem det enn var de var drittlei,sint på. ;o) Men siden noen bloggere blir behandlet nærmest som C/D-kjendiser nå og tjener månedlig mere enn våre pensjonister,uføre etc i dette landet (uforståelig),så må de være sitt eget ansvar bevisst.
      Jeg tror jeg var 1 gang innom Sophie Elises blogg,og hun vennina som har gjordt akkurat det samme som Sophie Elise (kommer ikke engang på navnet nå) og jeg fikk i grunnen min dose da av dem. De legger opp et løp der de etter hva jeg er blitt fortalt,offentlig gir sine følgere de merkeligste “news feeder” der kvinnelige kjønnsorganer og annet ymse hagler frem og tilbake,og via youtube,bloggene så er de ikke noe mildere. De påstår de ikke bryr seg om haterne,men bruker noe hinsides mye tid og energi på å brødfø dem. Troll på nettet får ny energi når de får oppmerksomheten de er ute etter,det er hva de lever av på nettet. Den dagen alle virkelig gir en stor F i hva de lirer av seg,den dagen går de fort lei og stopper med sitt fanteri.
      Når jeg blar i din blogg ser jeg ei ung dame/jente som har mye mere varierte ting enn mange som skriver om det samme som deg.
      En og annen skjult humorperle forekommer også. Men mest av alt lar jeg meg trollbinde av bildene. Uansett om det er av den gjennomsiktige sorten (der resten blir helt opp til fantasien) eller du stiller i undertøy,bikini,topp og shorts,så er du hva jeg vil kalle “picture perfect”. Kroppen din er virkelig et tempel som kun fortjenes å tilbes,og er personligheten din sånn halvveis i nærheten av den,så er du ei skikkelig drømmejente. :o)
      Som hobbyfotograf selv så vil jeg arrestere noen få som absolutt skulle påpeke at Stina legger puppene i fokus på bildene. (Får håpe at bilde 2 aldri var ment å tilføye under den kategorien?) Selv bilde 1 er et standard kropps/helfigurs bilde forfra,det er ingen pose fra Stines side som tilsier at hun forsøker å presse sine altfor fine vannmeloner i noens ansikt. ;o) (Ikke at det hadde gjordt meg noe men thats another story *kremter forlegent*) Det ligger vell heller i personens øyne som ser,hva velger man å fokusere på her,er det helheten av Stinas kropp,eller er det rett og slett de vidunderlige honningmelonene? Noe sier meg at det er uhyre pubertale gutter som skriver,eller jenter med noe mindre utstyr selv. Det er synd om det er jenter,for små pupper er dritfine dem også. Om dere aner hvor mange jeg har sett operere seg som jeg selv mente hadde den perfekte kroppen,slik den stod til dem,men neida……de skulle på død og liv ha et par kilo plastikk i frontpartiet. Så hvorfor denne kritiseringen av andre som har det bra med seg selv,og har jobbet seg dithen at de er stolte av kroppen sin.
      Kunne tatt på seg en topp som ikke viste så mye pupp? La meg stille et lignende spørsmål tilbake,om det var en grepa kar som stod her på en offentlig blogg i bare en liten hvit truse med en rimelig ok utstyrt falukorv på innern,ville du bedt ham ta på seg en diger og fleksibel badeshorts? :o)
      Stina viser ikke mere enn hva hun måtte gå ute i om sommeren i en fargerik bikini. Jeg syns Stina er modig som f**n,tøff og litt for nydelig å se på som tør å vise at hun er stolt over kroppen sin. Jeg ville nok ikke turt det samme,ikke om jeg hadde absolutt alt,overalt som jenter “dåner etter”. Jeg har vært innom både det ene og andre innen kroppstyper,lenge var jeg muskuløs da jeg syklet ufattelige mengder daglig + drev med fotball aktivt og andre aktiviteter. Men jeg har aldri vært “showoff typen”. Derfor beundrer og roser jeg heller når jeg ser ei naturlig jente,ung dame som Stina,som tør! :o) Og Stina er et godt bloggforbilde syns jeg.
      Den letteste utvei er å hate,den mest utfordrende veien i livet er å være åpen om sine gode følelser ovenfor andre mennesker. :o)
      Me luv Stina loooong time! <3 *rosablaffrende kinn*

    37. Helt enig med deg her. Det skal jo ikke være slik at vi nesten må pakke oss inn for ikke å få stygge blikk eller kommentarer. hvorfor skal guttene ha større grunn enn oss til å være stolte? 🙂 Vi alle kan være stolte av kroppene og vise de frem og det burde vi også kunne gjøre uten at alle verdens jenter skal ha et problem med det. Er de så himla sjalue på andre sine kropper, ja da får de se å jobbe for det selv også 🙂
      Stå på!

    38. Alle har forskjellige meniger om dette temaet, men jeg personlig tenker at er man stolt, så hvorfor skal man ikke vise seg fram? All ære til deg som tørr det, uten og ta deg nær av all dritten. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan respektere om noen ønsker å vise frem det man er stolt av, uavhengig av om de ville lagt ut slike bilder av seg selv.
      Du er så vakker og har en nydelig kropp. Stå på, du er virkelig det jeg vil kalle ett godt forbilde fordi du står for det du mener og viser at det er lov å være stolt av seg selv og kroppen sin 🙂
      Her i Norge må folk lære seg å respektere folks valg og være stolte av swg selv. Janteloven lever for fult enda, dessverre.

    39. Miiin Baywatch!:)<3 Jeg digger sykt at du legger ut et sånt innlegg, dette burde få flere tanker i sving hos leserene dine, nå burde de tenke seg om to ganger før de kommenterer! Dette er første gangen jeg svarer på en blogginnlegg i hele mitt liv actually, ganske syykt å tenke på baywatch;b

    40. Jeg tror det kommer “litt” an på settingen.. Såklart skal det ikke bety at man horer seg på nett fordi man viser hud, men jeg tror det kommer mye an på hva man ønsker å oppnå ved det. Hvis du skjønner hva jeg mener. Slik som du nå i innlegget bruker bildene for å poengtere et poeng. No problem. Hvis jenter vil vise hud fordi man er stolt av noe, så er det jo helt greit 🙂

    41. du burde ikke være stolt av kroppen din for å si det sånn! det eneste du har er ingen former og ALT for store pupper til kroppen din, haha spar deg.. du er og har ikke drømmekroppen! så slutt å skryt så jævelig av den! du burde serriøst legge på deg litt mere så du ikke ser ut som en 5.klassing! du skryter av at du veier 40 kilo, hvafaen? er det rart? det eneste som veier noe på kroppen din er de jævla fake puppene dine, LOL

    42. drømmekroppen du liksom?:Hahaha. Må le av deg. Virkelig. Håper du er stolt av deg selv når du skriver dritt til meg 😉 Tipper du egentlig har det helt jævlig med det selv, og det håper jeg faktisk at du har også. Når du snakker til andre på den måten der. Skam deg!

    43. Drømmekroppen du liksom?: Ehm unnskyld meg? Har du egentlig sett Stina sin kropp. Hun har kjempe fine former og er kjempe pen. Det eneste du er, er å være misunnelige. Du burde skjerpe deg veldig! Å skrive det der til en annen person er respekt løst! Fy søren hvor umodent gjort av deg. Jeg vet ikke hvor gammel du er men skulle tro du gikk på barne skolen. Oppfører deg mye barnsligere en lille søsteren min som går i 4 klasse. Stina er nydelig på så mange måter! Se på alle bildene og se hvor pen hun er før du slenger dritt.
      Stina! Du er nydelig, du er kjempe sterk som står fram på den måten du gjør. Føler bloggen din hver dag. <3

    44. Det er mye bra i å være stolt av kroppen sin.
      Stina var ikke den lubne, eller sterke sporty personen i klassen, trene begynte hun ikke å gjøre før mye senere. Hun var nemlig den lille tynne som ikke var så veldig sterk. Kunne “prate for seg” da. Hun ville bli model og det har hun prøvd og hun synes det er greit å bli tatt bilde av i noe mindre bekledning enn det jeg sev ville ha gjort. Det betyr jo selvsagt ikke at hun er så tøff som hun viser på bloggen. Hun er kanskje ikke helt sikker på kroppen sin og vi da gjerne også kanskje ha en feedback eller faktisk kunne få oppmerksomhet på det ommrådet hun helst vil at folk skal legge merke til.
      Det at andre legger ut bilder av kroppen sin kan for andre være ubehagelig og provoserende. På mange måter kan man lure på : hva er det egentlig hun vil? Sex? Jeg har bedre kropp en deg? Se hva jeg har klart osv. Det er vanskelig for dem som kanskje alltid har ønsket seg selv tynn og har mye fokus på vekt . Mange klarer ikke det eller går for langt, de blir rett og slett syke av og ikke klare det. Men det er ikke dermed sagt at slike bilder sin feil men det synet på hva vi synes er pent i dag, hvordan man trur at man skal se ut.
      For all del kan man legge ut bilder av seg selv, men da må man forvente at det kommer kommentarer på godt og vodt. Og de som bare skriver kommentar for å såre burde tenke seg om. Trudde det var noe som het folkeskikk

    45. Det er jo ingen hemmelighet at du er vanvittig fin både når det gjelder ansikt og kropp! En ting som forbauser meg skikkelig er at du får til å ha DEN fine magen og store pupper i tillegg! (Dette er ikke ment som hverken kritikk eller spekulasjoner på silikon, jeg synes bare det er imponerende!) Hadde jeg hatt din kropp så tror jeg nesten at jeg hadde lagt ut undertøysbilder flere ganger daglig liksom, haha

    46. Jeg syns at de som legger ut slike bilder nesten bare må tåle å få masse dritt og slutte og klage over at de får masse drit fordi slik kommer det alltid til å være!

    47. Kroppen min er ikke slank og fin.
      Eg har fått unge. Kroppen min er full i strekkmerker og har mye overflødig hud.
      Men eg turde og legge ut bilde 🙂 eg er stolt over meg selv og hva eg har fått ut av det..
      HElt enig i det su skriver her stina..

    48. Hei! først så vil jeg bare si at jeg elsker bloggen din Stina!! Du er kjempetøff og har all grunn til å være stolt over kroppen din for du er kjempepen!
      Men uansett så skjønner jeg jo ikke i det hele tatt hvorfor folk skal bli kalt horer bare fordi de legger ut e bilde av seg selv i bh eller undetøy. Skjønner ikke hvorfor folk skal få hat pga det? Ingen burde hate på en person bare fordi de er stolt over kroppen sin!! Blir så irritert når folk faktisk har så lite å gjøre på at de faktisk må hakke ned på andre.. Å nei du har ikke for store pupper for kroppen din!!

    49. Ikke noe gærnt med det, men det er nok av kåte folk på instagrammen din… Ganske tragisk å lese halvparten av kommentarene.

    50. Man trenger ikke å vise seg selv i bh for å vise at man er stolt over magen de har trent. Løft opp skjorten istede. Om sommeren er det naturlig å ha bikini på seg, men nå på høsten/vinteren, er det virkelig mange som går rundt i huset i bare undertøy?.
      Jeg vet ikke hva som er mest trist, at du klager på at de kaller deg ting (som man rett å slett bare må tåle når man legger slike ting ut) eller at du faktisk stiller deg fremfor et speilrefleks kamera for å ta bilde av deg selv i bh. I tillegg har du meget yngre lesere, som er i rundt 11-12 års alderen. Hva tror du de gjør? du er et forbilde for de. Plutselig legger de ut bilder av seg selv.
      Ellers vil jeg si at jeg elsker bloggen din, å det var et godt innlegg med gode argumenter fra din side. Selvom jeg er uenig i de! 🙂

    51. Du blir ikke kalt hore av bikini bilder, men undertøy er noe annet, undertøy eg mer “sexy” valg osv, det er ikke noe hvem som helst skal se, så det er ikke direkte horete, men drøyt vil jeg si, ikke direkte drøyt heller, men ikke noe en skal legge ut, er man fornøyd med kroppen så har man alltids bikini bildene å legge ut.. Men undertøy blir mer drøyt å “billig”

    52. Og disse bloggerne som legger ut slike bilder får dritt slengt på seg å hat osv pga; er di stolte over kroppen sin (trenings kroppen sin) så fins det noe som heter sportsbh, å trenings tights, eventuelt boxer.. man skal ikke vise deg i undertøy for å vise kroppen sin.. jeg har selv lagt ut slike bilder.. MEN, jeg har på meg sportsbh, treningsshorts osv.. ikke i undertøy

    53. Du er perfekt! Målet mitt er å få omtrent slik kropp som du har. Jeg er på vei til å bli sånn. Gleder meg til å klare å nå målet mitt! Skjønner ikke at folk kan kommentere stykt om deg, de skulle nok ønske de hadde slik kropp som deg 🙂 Jeg lurer på hvilken bh str du bruker?
      Stå på videre, du burde være stolt av det ! 🙂

    54. Du har helt rett i det, jeg har vårte kalt feit, stygg osv forde jeg la ute et bilde på instagram. men jeg bryr meg faen i det de sier. for de er ikke noe bedre de heller.. alle har ikke samme kropp. og jeg går og holder inn magen min på stranda og sånt men har sluttet med det forde jeg er den jeg er 🙂 alle er som de er og jeg ville ikke ha gjort noe med krpppen min jeg nei 😛

    55. Helt utrolig bra skrevet! Og du burde være stolt av kroppen din, den er hva jeg mener er perfeksjon! Virkelig motivasjon og se sånne bilder, får meg til å ville ut og løpe! Tusen takk 🙂

    56. Når du får kommentarer som: “hvor mye koster en runde med deg?” Og “dette bildet går rett til wankbanken, takk!”, burde en oppegående person skjønne at det er ikke klasse å legge ut slike bilder. Stolt av kroppen sin eller ei. Hvis man ønsker å fremstille seg på en slik billig måte, er opp til hver enkelt. Jeg hadde aldri gjort det for min egen selvfølelse.
      Oppford ikke unge til å legge ut undertøysbilde av seg selv for å vise at man er stolt av kroppen sin, det burde ikke være på den måten man får bekreftelse om at man ser bra ut.
      Du skaper også et puppefokus med den voldsomme pushups’en.
      Håper du ikke vil ta deg nær av det jeg skriver. Du la opp til en diskusjon ved å poste dette, og spurte selv etter konstruktive tilbakemeldinger:-)

    57. Åh håper virkelig jeg får svar nå, for jeg lurer veldig på hvor bhen du har på deg er ifra? Akkurat en slik jeg har sett etter!

    58. Jeg kunne helt klart legge ut et slikt bilde, HVIS jeg hadde hatt pupper. Vet ikke om det er sånn med deg, men hadde det ikke blitt vanskeligere for deg å legge ut et slikt bilde om du ikke hadde hatt pupper? Da mener jeg flattbrød. Jeg er fornøyd med kroppen min, men jeg vet hvis jeg hadde lagt ut et bilde i undertøy, eller bikini da, så hadde folk begynte å klage på at jeg ikke har pupper. Men du er veldig modig, og har en fantastisk fin kropp!

    59. Hvis du skriver at du må være fornøyd fordi du har trent å er stolt av kroppen din osv, så ta på treningstopp, genser, sportsbh, ellernoe da? herre guud! du er med på å påvirke verden og samfunet

    60. fant deg på youtube i dag og jeg må innrømme at jeg virkelig elsker videoene dine. Jeg har sittet å sett på dem i 2 timer nåå! guud, du har så mye fint og nytting ting å komme med. Jeg leser ofte blogger og etter videoene jeg så av deg måtte jeg selvfølgelig ta en titt innom og jeg har ikke ord. Du har så mye bra å komme med. Alt ved deg virker så positivt og ekte. Jeg kommer definitivt til å bli fast leser av deg fremover. Stå på jente! Dette innlegget likte jeg veldig godt. Det er klart man skal være stolt av koppen sin og få lov til å legge ut akkurat de bildene man har lyst til. Man burde være glad for dem man er og ikke finne alt negativt om seg selv. Og hvertfall ikke rakke ned på andre for å få bedre selvfølelse. Halo, ideoti kaller man det! Stå på videre. Du er forbildet mitt!

    61. stina. du er som en engel. vedder på at himmelen ble mørkere etter at den vakreste engelen datt ned på jorden. hennes navn skulle bli,,,stina

    62. Synes du har veldig rett og det var veldig bra skrevet<3 Jeg tror alle de som slenger dritt innerst inne bare er misunnelige. Jeg har aldri vært så veldig tynn, det er sånn jeg er, men det betyr ikke jeg trenger å være sur på de som er det. Noen ganger sliter jeg med det, hvis andre kommenterer det og sånt. Men når jeg leser det du skriver hjelper det alltid! Du har hjulpet meg så mye Stina! Takk for at du er den du er, og er modig og tørr å si det du mener og være stolt av det. Du er et kjempestort forbilde for meg, hilsen en anonym fan 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg