Polhem pressevisning

Fine June og rocknrollballerina

  

I går var jeg på to forskjellige pressevisninger, Polhem og Beaute Pacifique. Kan fortelle dere litt mer om Beaute Pacifique senere. Polhem PR arrangerte pressevisning for julen 2013. Med produkter og ting fra blant annet Glitter, Bomb Cosmetics, Zalando, Din sko, Adax, The Body Shop, osv. Fikk med meg masse produkter hjem som jeg kan prøve, så blir nok noen anbefalinger på bloggen fremover! 

Søte Donna og meg (bildet er lånt av June)
 

Likte veldig godt ett spesielt merke, Bomb Cosmetics. Det er nettopp blitt lansert i Norge og finnes på alle Lucky Duck butikker. De selger søte og fargerike håndstøpte voksbrikker, som man kan smelte for å få en fantastisk duft i hjemmet. Det var utrolig mange forskjellige å velge mellom, og jeg likte veldig godt: Lime, Raspberry ripple, Lemon og Cinnamon (siden den duftet jul). Man kan sette sammen sin egen lille gaveeske med 25 stk til bare 129,- kr. Da får du opptil 132 timer med fantastisk duft i hjemmet.

Kjenner jeg begynner å glede meg mer og mer frem til julen, og alt det fine som kommer i butikkene. Pynten, musikken, klærne, alt. Flere enn meg som gleder seg til juletingene kommer i butikkene?


8 kommentarer

Siste innlegg