Vinn sminke fra Max Factor! – AVSLUTTET

I forrige uke var jeg på innspilling med Max Factor, dere husker kanskje innlegget der jeg skrev litt om det? Hvis ikke kan dere lese det HER. I samarbeid med Max Factor skal jeg ha en instagram konkurranse. Der jeg skal velge ut 5 heldige vinnere som får et makeupsett fra Max Factor. Med sminken som ble brukt på meg for å legge looken “Natural Ivory”. Altså de produktene som er på bildet under, pluss en øyeskygge til! 

For å delta må du:
– Legg ut et bilde av dine øyne på instagram og hashtagge: #lookatme #maxfactor og @stinablogg

Velger ut 5 heldige vinnere i begynnelsen av september! Kommer til å velge de som har lagt ut de fineste og beste bildene. Så nå er det bare å dra frem din indre makeup artist og fotograf! Legg gjerne ut flere konkurransebidrag! OBS: Får ikke sett bidrag som er lagt ut fra private instagramprofiler. Så vær obs på dette om du ønsker å delta!

15 kommentarer

Siste innlegg