Gullkorn fra Twitter

Hadde et “gullkorn fra twitter” for en stund siden, og det virket som dere likte det! Derfor har jeg valgt ut noen av mine siste tweets. Vet ikke om man skal kalle det gullkorn eller ei. Men av mangel på et bedre ord, så kaller jeg det for det. Husk at jeg er mye mer sarkastisk der enn her på bloggen. Så ikke tru at jeg er bitch eller noe 🙂

Trykk HER eller søk opp stinablogg for å følge meg ♥

 

– Det er få ting som irriterer meg mer enn en treg telefon.

– Skjønner meg ikke på mennesker noen ganger. I hvilken verden trodde du at det å sende bilde av en betent tå til meg var greit? #ÆSJSKAMDEG

– Når jeg var liten spilte jeg et spill som het “Game of life”. Hvem ville trodd at livet bare ble til en lek?

– #Hater #når #folk #skriver #sånn #på #instagram

– Når folk skriver en dritt lang mld til deg uten å bruke punktum. #iwannakillyounow

– Menn med bart er så sykt creepy!

– Har lyst til å lære meg russisk. Syns det høres så skummelt bra ut.

– Elsker gutter som har mye tatoveringer ♥

– Hvordan oppnå suksess: 1. Gi faen i haters. 2. Ha trua på deg selv. 3.Gi alt!

– Skjønner meg ikke på jenter som drar til Aya Napa og skaffer seg trampstamp.

– Når en du var sammen med for 4 år siden og har kranglet masse med, begynner å følge på insta. #wtf

– Hater når folk skriver at de “spiser en BEDRE middag”. Bare for å vise at de er bedre enn alle andre, selv om de egentlig ikke er det. 

– Det er få ting som er mindre sexy enn geiteskjegg på gutter. Æsj!

– Kjære hodepine. Er veldig lei deg. Kan du ikke bare slutte å plage meg?

– Åja. Du har 15k followers på insta, men får bare maks 60 liker per bilde. Seems legit. 

– Skulle egentlig rydde rommer i dag. Men candy crush var viktigere. 

– Savner topsladring 🙁 

– To achieve success, you have to turn fun into work, and work into fun.

– Åja. Så du spiser is ja. Skikkelig interessant videosnap altså..

– Being different is what makes you beautiful. So be different. Be yourself. Be that girl that no one will forget. 

– Hvis man ikke gir opp, så får man det som man vil.

– Elsker når naboen synger opera for hele nabolaget. #sommeridyll #fml

– I’d rather look fake, then be fake. 

– Åja, så du slenger på en “no hate” bak den frekke kommentaren din ja. Så da ble det plutselig greit å slenge dritt da eller?

– The soup doens’t taste as good the second time you warm it up. The same goes with guys.

 

Noen favoritt tweets?

13 kommentarer

Siste innlegg