Anbefaling av hårkur

For et par måneder siden fikk jeg en pakke fra Aussie i posten. I pakken var det forskjellige hårkurer fra Aussie. Har aldri prøvd produkter fra dette merket, så var litt skeptisk i starten. Men etter at jeg hadde prøvd det et par ganger var jeg helt forelsket! Siden man kun trenger å ha i hårkuren i 3 minutter (!) så er det mye lettere å huske å bruke de også. Jeg vet ikke med dere. Men jeg syns det er litt slit med hårkurer som må sitte i håret i 15-20 minutter. Hvem vanlig person har tid til å stå i dusjen i 20 min + tiden det tar å bruke shampoo og balsam også? Ikke jeg! 

Så derfor syns jeg disse er helt geniale. I tillegg kan man bruke de oftere og pleie håret ordentlig, siden tiden man har de i er så kort!  Men nok om tiden. Av hårkurene jeg fikk ble “Frizz remedy” og “Reconstructor” mine favoritter. “Frizz remedy” gjør at håret blir glatt og silkeaktig. Og ikke elektrisk og tuggete. Denne er min absolutte favoritt, og jeg bruker den annenhver gang jeg vasker håret (vasker håret mitt ca annenhver dag). “Reconstructor” er veldig bra å bruke dersom man har slitt og ødelagt hår. Dersom man varmebehandler håret sitt mye, eller har hair extensions er denne helt perfekt å bruke.  

Til tross for den billige prisen (ca. 135,- kr per flaske) er det ikke sillikon i hårkurene. Regner med at de fleste av dere ikke vet hva det har å si. Men det er faktisk veldig viktig å alltid sjekke når man kjøper hårkur! Hvis man kjøper billige hårkurer fra matbutikker og lignende er det ofte tilsatt sillikon i produktene. Det gjør at håret blir kjempe glansfullt og pent de første 5-10 gangene man bruker produktet. Men etterhvert blir håret helt jævlig (unnskyld språket, men det er det eneste riktige ordet!) og slitt. Så derfor er det veldig bra at Aussie ikke har sillikon i sine hårkurer!

Hårkurer fra Aussie selges hos: Boots apotek, Cubus, Vita og Kicks!

Sponsede produkter, men helt ærlige meninger. 

37 kommentarer

Siste innlegg