Føler meg mye bedre

Nå som jeg har hatt fri fra bloggen noen dager, har jeg hatt mulighet til å tenke over hva jeg egentlig vil. Hva som er best for meg. Hva jeg burde gjøre fremover. Har snakket masse med familien om de problemene jeg har hatt, og ting er mye bedre nå. Føler meg ikke så trist lenger, og gud det er deilig! Det har hjulpet så mye å snakke om problemene mine med andre. Ikke bare la problemene vokse inni meg og bli en stor klump i halsen. Men faktisk få det ut!

I helgen har jeg vært masse med familien. På fredag var jeg med søsteren min på vors hos en barndomsvennine. Som var utrolig koselig å se igjen! På lørdag satt jeg barnevakt for Emmeline på kvelden. Så Eveline (kusina mi) kom på besøk til meg og holdt meg med selskap mens jeg satt barnevakt. Så vi satt og så på en skikkelig søt og morsom zombiefilm. I know, søt og morsom zombiefilm høres ikke heeeelt normalt ut til å være zombiefilm. Men den her var helt annerledes!

På søndag tok jeg med Tessa (hunden til faren min) ut på en 7,5 km lang joggetur. Elsker å jogge med henne. Hun er så god og søt! Senere på dagen dro jeg i familieselskap hos tanten min. Siden kusinen min er gift med en meksikaner ble det masse god meksikansk mat. Spiste så mye mat at det kjentes ut som at magen min skulle sprekke! Enda senere på kvelden dro jeg på kino med søskenbarna mine pluss et par venner, på kino og så “Kyss meg for faen i hælvete”. Skikkelig søt og klissete film, men på en måte som ikke ble for klisje. Anbefales til jenter!

Så som dere kanskje skjønner har jeg vært veldig sosial i helgen. Har ikke tatt et eneste bilde, siden jeg har prøvd å ikke tenke på bloggen. Men det har vært veldig rart, og selv om det bare har vært noen få dager uten bloggen. Så har jeg savnet den, og dere. Har vært inne og lest alle kommentarene jeg fikk i forrige innlegg. Tusen takk for støttende ord ♥ Dere er så gode. Har så lyst til å gi alle dere en stor klem! For snillere lesere skal man lete veldig langt etter! Nå er jeg i alle fall “back in business” som de kaller det. Og gleder meg til å skrive innlegg igjen!

 

39 kommentarer

Siste innlegg