Sen lørdagsshopping

Hadde egentlig tenkt meg ut i kveld, men siden jeg hadde så vondt i hodet, holdt jeg meg heller hjemme. En helg uten alkohol er greit iblant det også! Så da ble det heller litt shopping på nelly.com. Sjekket innom salgsseksjonen dems, og fant en del fine ting. Kom bare på 788,- totalt, så ble ikke så dyrt! Er alltid så skeptisk til å kjøpe kjoler på nett. Siden størrelsene aldri passer. Men fant en som jeg bare måtte ha, og de hadde til og med min størrelse. Materialistisk lykke ♥ Fant endelig et par ballerina sko også. Gud så altfor lenge jeg har lett etter det! Men endelig fant jeg noen som var søte og røffe.

Linker til tingene ligger under bildene (adlinks). 

Kjole med sløyfe – HER  // Beige ballerinasko med nagler – HER

Fjær øredobb – HER // Gullfarget ring med stein – HER // Svarte wedge hæler med nagler – HER 

 

Noe du likte? 

11 kommentarer

Siste innlegg