Sommarland i Bø

I dag har jeg hatt en helt fantastisk morsom dag på Sommarland i Bø. Var der med fetteren min Magnus. Kom opp i 11 tiden, og dro ikke før klokken var 18. Så var der i maaange timer! Vi begynte litt pysete med noen av de mindre skliene. Men endte opp med å ta både “Mot i brøstet” og “Halfpipen”. Kjente frykten var intens når vi stod i toppen av tårnet på Mot i brøstet. Har vært redd for å ta den helt siden jeg var liten, men endelig turte jeg å ta den! Var sinnsykt gøy når man først kom seg uti den! Anbefaler alle som skal på sommarland i bø i år å ta den! 

Alt i alt var det en veldig gøyal dag, har ikke ledd og glist så mye på lenge! Alltid koselig å være med familie ♥ Fikk ikke tatt så veldig mange bilder. Siden kameraet mitt ikke tåler vann. Håper det går greit! 

 – Flere som har vært på Sommarland i Bø i år? Eller kanskje du skal senere i år?

22 kommentarer

Siste innlegg