Ukens spørsmål #24

Ble visst ikke noe blogging på meg i går. Var helt gåen etter at jeg hadde vært hos tannlegen. Har fått utrolig tannlege skrekk, i tillegg til at tannen jeg skulle fikse var sykt vond. Så fikk en veldig sterk sovetablett før jeg skulle inn til tannlegen. Husker ikke at jeg var i tannlege stolen engang. Sykt merkelig egentlig! Søsteren min kom og hentet meg når jeg var ferdig der. Og da hadde hun filmet meg mens jeg lå på venterommet. Haha, ler godt når jeg ser hvor borte jeg var! Sov i mange timer etter det. Så var ikke helt til stede i går. Så derfor uteble bloggingen.

Så da får jeg heller ta igjen det tapte fra i går, i dag. Her er noen av spørsmålene som har kommet inn den siste uken. 

 

I helgen var jeg på spa hotell og badet mye i klorvann. Etter dette har håret mitt vært skikkelig stivt, flokete og ekkelt. Jeg brukte godt med shampo og balsam da jeg var ferdig med å bade i klorvannet. Noen tips til hva jeg kan gjøre?
–  Noe som kan hjelpe er å sitte med en hårkur i håret i en time eller to. Sov gjerne med den over natten. Det står som regel på boksen på hårkuren at det holder å ha den i 5 minutter. Men når håret er i sånn tilstand som du beskriver ditt, er det bedre å ha det i lengre. Husk å bruke en hårkur som er kjøpt hos en frisør. De hårkurene som selges på H&M, Kiwi, osv har som regel silikon i seg, og da skader de håret over lengre tid.

Passer du sånn serr de klærne fra WOW?
– Herregud. Nå begynner jeg å bli lei av dette spørsmålet. At folk gidder å henge seg så sykt opp i dette skjønner jeg ikke. Størrelsene på WOW er faktisk ikke såå mye mindre enn de på Bik Bok. Så slutt å heng dere opp i dette! 

Hvor er vesken fra? 
– Husker dessverre ikke hva butikken heter. Men det er en stund siden jeg kjøpte den. Så tviler på at de hadde hatt den igjen uansett!
 

Hva er det første du legger merke til på en blogg?
– Utseendet på bloggen. Atlså designet og bildene. Hvis de har dårlig kvalitet gidder jeg ikke å lese bloggen engang. Men hvis det er et ryddig og pent design, med store fine bilder, leser jeg gjerne bloggen.

 

Bruker du restylane?
– Nei. Har aldri brukt det. Men har lenge hatt lyst på det. Men er altfor redd for at jeg skal bli størrelse blind, og ende opp med å se ut som en and, og det er ikke mye fint!  

Er det ofte noen lesere som kommer bort for å ta bilde?
– Nå i det siste er det mange flere lesere som har gjort det. Syns det er så utrolig koselig når dere kommer bort ♥ Blir helt rørt når jeg ser hvor søte lesere jeg har! Sier alltid ja til å ta bilde med dere. Så ikke vær redd for å komme bort. Jeg biter ikke!   

Har du prøvd å snuse før?
– Når jeg gikk på ungdomsskolen (9. og 10. klasse) snuste og røyket jeg. Men det var bare sånn fjortis greie. Ble aldri ordentlig avhengig, så var enkelt å slutte. Har hverken røyket eller snust siden desember 2008. Så er ganske stolt av meg selv! Oppfordrer alle som er unge til å aldri begynne med røyk eller snus. Det kommer aldri noe positivt ut av det! Man ender opp med gule og flekkete tenner, dårlig kondis, man kan få lunge/tunge kreft. I tillegg koster det mye! 

Hva skal man bruke til å fjerne sminken, hvis man ikke kan bruke sminkeservietter da?
–  Det finnes masse forskjellige rensekremer og skum man kan kjøpe. Man får tak i det på butikker som Vita og Esthetique. Der kan man også få veiledning til hva slags rensekrem/skum som passer din hudtype best. 

Hvordan er størrelsen i skoene du har på deg? Er de små eller store i størrelsen?
– De er kanskje litt små i størrelsen. Jeg bruker normalt 37 i sko strl. og det er den strl. jeg har de i også. Men ville kanskje kjøpt de i en strl. større hvis man er en litt stor 37/38/39, osv. Skoene kan kjøpes hos modekungen.se 

Hva er det du trener mest? Kondisjon eller styrke?
– Det varierer veldig. Men på sommeren trener jeg nok mest kondisjon, og motsatt på vinteren. Liker å løpe ute på sommeren. Og styrke må man som regel gjøre inne, så derfor blir det en vinter aktivitet. Men prøver å trene litt styrke selv om det er sommer.

Er du jenta som liker å omgås med mennesker hele tiden, eller liker du å ha noen dager for deg selv?
– Jeg er ikke den type person som klarer å ha mennesker rundt meg hele tiden. Da hadde jeg blitt gal! Men syns det er veldig koselig å være med andre også. Men trives godt i mitt eget selskap. Husker når jeg var liten, da kunne jeg sitte i timesvis alene og leke med Barbie. Så har aldri vært avhengig av å ha andre rundt meg. Tror det har gjort meg mye mer selvstendig, enn hvis jeg var avhengig av å ha mennesker rundt meg hele tiden. 

Får du mye spørsmål om du kan linke til bloggen dems?
– Får som regel det ja. Vil liksom ikke si ja til noen. For da blir det urettferdig for andre. I tillegg tror jeg bloggen min hadde blitt veldig kjedelig, og upersonlig hvis jeg hele tiden skulle linket til andre.  


– Noe du lurer på til neste uke?

25 kommentarer

Siste innlegg