Ukens spørsmål #23

Har du noen i kikkerten?
– Hehe, nei faktisk ikke! For øyeblikket syns jeg det er veldig deilig å være helt singel!
 

Har du dyr?
–  Har en liten kattepus, som heter pus. Litt morsom historie bak navnet på katten. Når vi fikk han visste vi ikke om han var gutt eller jente. Så da ble den hetende pus. Tror jeg er den eneste i familien som liker han. Siden han maser utrolig mye! Men jeg syns han er helt nydelig da 🙂

Bruker du selvbruning? Viss ikke, hvordan blir du så brun?
– Brukte selvbruning før. Les innlegg HER. Nå som det er sommer prøver jeg å sole meg ute. Men det er jo ikke så veldig mye sol i Norge. Så da tar jeg litt solarium ved siden av.  

 

Shopper du mye?
– Tja, kanskje litt? Elsker jo shopping og nye ting! Så litt ekstra shopping er jo aldri feil! Selv om lommeboka får svi litt da. Hehe!
 

Hvor er blomsterkransene i bildene dine fra? Sykt fine! 🙂
– Har laget to av de selv, og den siste er fra Bik Bok. Elsker blomsterkranser. De gjør et antrekk så utrolig mye finere, og mer pyntet!  Har laget en video der jeg viser hvordan man kan lage en egen blomsterkrone. Trykk HER for å se videoen. 


Hva har du tenkt å gjøre når du har friår?
– Har tenkt å jobbe masse med bloggen, så den blir enda bedre! Skal prøve å gjøre sminke/hår videoer mye oftere. Og bli flinkere til å ta bilder. I tillegg har jeg tenkt til å reise litt rundt i Europa for å oppleve litt. Gleder meg allerede! Har tenkt til å få meg en deltidsjobb bare så jeg har en helt fast lønning. Har veldig lyst til å jobbe i en klesbutikk eller noe lignende. Elsker jo mote og skjønnhet!


Hvordan lager du sunn dip til grønnsaker?

– Når jeg lager grønnsaker og dip som snacks, pleier jeg å bruke holiday dipmix og lettrømme. Har prøvd ut med Kesam, men syns ikke det var noe godt. Men når man bruker lettrømme blir det kjempe godt! Og sunt!  

 

Hvor kjøpte du 50mm linsen din?
– Kjøpte den på elkjøp for 750 kr. Er helt forelska i den allerede! Bildene blir så fine når jeg bruker den. 50mm linse gjør at bildene får uklar bakgrunn og at de blir lyse og fine. På bildet under har jeg brukt linsen. Blir det ikke fint? Det syns jeg! 

 

 Har du førerkort?
– Jepp. Det har jeg akkurat hatt i to år. Helt utrolig hvor fort tiden har gått! Syns ikke det er lenge siden jeg øvelseskjørte!

 

Hvor er shortsen fra?
– Både shortsen og bh’en er fra H&M. Syns de har veldig god kvalitet på treningsklærne sine, i tillegg er det jo billige! Betalte ca 100 kr for shortsen. Great or what?

 

 

– Noe du lurer på til neste uke?


24 kommentarer

Siste innlegg