Ciate caviar manicure

Siden jeg fikk så stor respons på mitt forrige negllakk innlegg, så legger jeg ut et til. Syns det er veldig gøy å gjøre slike innlegg. Så si ifra om dette er noe dere vil at jeg skal gjøre oftere. Så gjør jeg det! 

 

Slik gjorde jeg:

1. Isadora “Wonder nail”, #697 clear 6-1. Legg et lag med denne lakken for å beskytte neglene.

2. Ciatè “Strawberry milkshake 079”. Deretter legger jeg to lag av denne lakken. Pass på at neglene er helt tørre mellom hvert lag. 

3. Så festet jeg teip biter på halvparten av hver negl. Slik at de fikk et slikt mønster som er på bildene over.

4. Isadora “Wonder nail”, #697 clear 6-1. Legg et tykt lag med denne lakken på neglene. Her er det viktig å ta en og en negl av gangen. Rett etter at jeg har tatt på klarlakken drysser jeg “Ciatè caviar pearls – multi color” over der klarlakken er. Det følger med et brett så man enkelt kan helle perlene som ikke havnet på neglen, tilbake i flasken igjen.

5. Vent til alt er helt tørt før du forsiktig river av teipen. Og vips! Så har du fine og ferdige negler! 

 

Ciatè negllakk settet kan fåes tak i HER.  (adlink)

19 kommentarer

Siste innlegg