Fant en firkløver på joggetur!

I dag var det endelig fint vær. Og det er ikke noe mer motiverende enn fint vær, er det? Så jeg tok på meg treningsshortsen, joggeskoene, treningsbh’en og løp ut døra. Har funnet en rute som passer å løpe / gå fort når jeg vil ha en lengre tur. Så da tok jeg den. Det er så rolig og fint der også, så det er et stort pluss! Brukte NIke+ app’en min i dag til å se hvor lang løypa var, og hvor lang tid jeg brukte på den. Den var på hele 7,5 KM. Så det er en god og lang runde. Brukte 1 time og 5 minutter på den. Så ble en god treningsøkt!

Fant forresten en firkløver mens jeg var på tur. Har alltid en vane med å se ned i grøftekanten når jeg løper. Så plutselig la jeg merke til den! Sykt random å finne en eller hva? Får håpe jeg får litt hell og lykke nå da. Har utrolig nok funnet 7-8 stk. før. Så er ikke første gang! Får prøve å kjøpe meg et flaxlodd og se om jeg får litt flaks da! Wish me luck! 

 

22 kommentarer

Siste innlegg