Rulla ut + Offentlig snapchat!

I kveld har jeg vært på skikkelig jente-kveld/date med Victoria på Pigen. Føltes ut som det var evigheter siden vi har sett hverandre. Men så er det faktisk bare 1,5 uke siden. Haha, sånn er det med gode venninder! Føler nesten at jeg rulla ut Pigen. Spiste franske makroner, sjokoladefondant med is og drakk caffe latte med karamell. Så her snakker vi mye sukker! Men er virkelig lov å unne seg litt (ok, mye da!) en gang iblant. 

Har ikke spist makroner siden jeg gikk på kokkelinja. Så har lyst til å prøve å lage det igjen. De makronene med karamell smak var sykt gode! Så må prøve å finne en slik oppskrift. Skrik gjerne ut om noen av dere vet om en slik oppskrift! 

PS: Er forresten mange av dere som har lurt på hva jeg heter på snapchat. Så nå har jeg gjort min gamle snapchat offentlig. Heter @stinablogg der. Så det er bare å add’e meg og sende meg snaps! Kan ikke love å svare alle. Men skal prøve så godt jeg kan å svare så mange som mulig! ♥

 

16 kommentarer

Siste innlegg