Inspirert!

I dag har jeg virkelig fått jobbet med brunfargen. Har ligget ute i ca to timer nå. Og gud så digg! Har fått lest Shape Up og ble litt inspirert, så tok en liten treningsøkt også. Hvor jeg vekslet mellom å hoppe med hoppetau og bruke rockering. Syns det fungerte veldig bra. Så kan absolutt anbefale dere å bruke de to tingene hvis dere vil trene ute. Bare husk å bruke en rockering som er kjøpt på en treningsbutikk. De veier som regel mye mer enn vanlige. Og dermed får man bra magemuskler!

I det siste har mange av dere som leser bloggen min kommet bort og spurt om å ta bilde med meg. Jeg setter så stor pris på det ♥ Det er så stas og koselig at dere gjør det. Da får jeg liksom sett dere i virkeligheten, ikke bare som statistikk og kommentarer. Det varmer hjertet mitt å se at så mange av dere følger med på bloggen min ♥

Bikinien er forresten fra Cubus 

25 kommentarer

Siste innlegg