Getting fit!

Får sikkert mye hatkommentarer når jeg legger ut bilder som dette. Men pytt pytt, sånt kan man ikke bry seg om! Legger ut disse bildene for å vise “før” bilder. Fremover skal jeg trene mye mer styrke enn hva jeg tidligere har gjort. Syns ikke at det å kun være slank er så veldig fint. Fit is the new skinny, right? Jeg syns i alle fall det. Så derfor er det gøy å se tilbake på hvordan man så ut, når man har trent en del.  I tillegg klarer jeg kanskje å motivere andre til å trene mer styrke?

Tok også en test i dag for å sjekke fettprosent, muskelmasse, osv. Og fikk veldig gode resultater. Sjokkerende med tanke på at jeg nettopp har hatt russetid, og ikke fått trent på en stund. Så gleder meg til å ta en ny test igjen når jeg har trent en stund. Her er resultatene fra testen jeg fikk i dag. 

Kilo totalvekt:  47,1
Fettprosent: 14,3 
Kilo muskler: 38,3
Metabolsk alder: 12 år (Helt sykt egentlig! Trodde jeg kom til å få 30 år eller noe!).
Fysisk gradering (9 er aller best): 8
Hvile forbrenning: 1250 kcal
Vannprosent: 62,9 
Og hvis noen skulle lure så er høyden min 160cm. 

Edit: Tok forresten testen på en maskin på en stand som Herbalife hadde i Hokksund. Men vet at man kan ta slike tester på forskjellige treningsstudioer. Så er bare å ringe litt rundt i nærheten av der du bor, så finner du det lett! 

59 kommentarer

Siste innlegg